Tesla Autopilot не бачить намальованих доріг та дітей у тумані через використання камер без лідарів
22.03.25
Під час тесту, що порівнює роботу камер та лідерів в автономних системах водіння, автопілот Tesla зіткнувся з оптичною ілюзією. Автомобіль не розпізнав фальшиву дорогу, намальовану на стіні, і продовжив рух просто у перешкоду.
Більшість компаній, що працюють над автономними технологіями, використовують поєднання камер, радарів, лідарів та ультразвукових датчиків. Проте Tesla відмовилася від радарів і робить ставку виключно на камери. Незважаючи на амбітні заяви Ілона Маска про швидке досягнення повного самоврядування (Level 5), на даний момент системи компанії відповідають лише Level 2 – водій повинен постійно контролювати рух.
Критики сумніваються у підході Tesla, оскільки камери мають обмеження, які можуть бути вирішені використанням лідерів. Цей недолік продемонстрував інженер і ютубер Марк Робер у своєму новому відео. У тестах він порівняв Tesla Model Y з автопілотом та автомобіль, оснащений лідарною системою, перевіряючи їхню поведінку у складних умовах.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 – доступні флагманські технології



У Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 однаково гарні дисплеї, великі акумулятори, є підтримка оновлень софту протягом 6 років. Розкажемо докладніше, чим ще вони цікаві.

Honor GT Pro – смартфон з продуктивністю як у Galaxy S25 Ultra, але вдвічі дешевше Honor смартфон
Honor офіційно презентувала свій новий флагманський смартфон GT Pro. На папері пристрій виглядає більш потужним, ніж більшість конкурентів і при цьому значно дешевше
Subaru розробила зовнішню подушку безпеки для збитих велосипедистів автомобіль розробка
Subaru представила оновлену версію зовнішньої подушки безпеки на модернізованому кросовері Forester, призначеному для японського ринку.