Статистика: у ігри Diablo вже зіграли понад 100 мільйонів гравців

Diablo 4

 

Diablo по праву вважається однією з найпопулярніших та культових ігрових франшиз.

 

Перша частина серії вийшла в 1996 році, і з того часу кожна нова гра Diablo викликає велику увагу геймерів. З роками франшиза стає лише популярнішою. Blizzard повідомила, що всі частини Diablo, включаючи четверту, яка вийшла рівно рік тому, залучили понад 100 мільйонів гравців.

 

Ця цифра не відображає кількість проданих копій, так як різні частини Diablo лунали у всіляких акціях, а Diablo IV нещодавно стала доступна в сервісі Xbox Game Pass, де викликала справжній фурор.

 

Blizzard не приховує своїх далекосяжних планів на розвиток всесвіту Санктуарія, тому немає сумнівів, що Diablo попереду довге життя.

 

Розробники дякують геймерам за те, що вони приєдналися до винищення полчищ демонів.

 

 


Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний Oppo A6 Pro (CPH2799)

Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.


Кращі Bluetooth колонки. Добірка моделей у різних цінових сегментах Sony SRS-XP500

Колонка давно перестала бути просто аксесуаром для смартфона. Вона стала інструментом для створення атмосфери — від камерної зустрічі до масштабної вечірки


НовиниNews
| 09.50
Nvidia GeForce RTX 4060 знову в лідерах Steam  
Steam

Поточні дані Steam загалом виглядають передбачувано і поки не демонструють впливу подорожчання пам’яті, яке згодом може позначитися на цінах компонентів

| 06.32
Google тестує генерування заголовків новин штучним інтелектом
Google Search Generative Experience (SGE)

Google продовжує розширювати використання штучного інтелекту у своїх сервісах, і виходить не дуже