Spotify отримала рекордний дохід у 2024 році
07.02.25
Spotify опублікувала фінансовий звіт за четвертий квартал 2024 року, відзначивши перший в історії компанії прибутковий рік. Цьому сприяло зростання кількості платних передплатників останніми місяцями.
Загальна аудиторія сервісу збільшилася на 12% порівняно з аналогічним періодом минулого року та досягла 675 мільйонів активних користувачів на місяць. Кількість передплатників преміум-версії зросла на 11%, досягнувши 263 мільйонів, що перевищило очікування аналітиків.
Виторг компанії за четвертий квартал склав 4,2 мільярда євро, а чистий прибуток — 477 мільйонів євро. З урахуванням попередніх кварталів, 2024 став першим, коли Spotify завершила його з позитивним фінансовим результатом. Керівництво компанії на чолі з генеральним директором Даніелем Еком зосередилося на стратегії підвищення прибутковості, завдяки чому чистий прибуток за рік досяг 1,4 мільярда євро.
У першому кварталі 2025 року сервіс планує залучити ще три мільйони нових користувачів, а кількість передплатників преміум-доступу, за прогнозами, збільшиться на два мільйони. Компанія розраховує знову отримати 4,2 мільярди євро доходу, а очікувана валова маржа складе 31,5% за рахунок виручки від передплат і реклами.
Раніше повідомлялося, що за підсумками 2024 року Spotify виплатила музикантам, видавцям та партнерам рекордні 10 мільярдів доларів.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Кращі Bluetooth колонки. Добірка моделей у різних цінових сегментах
Колонка давно перестала бути просто аксесуаром для смартфона. Вона стала інструментом для створення атмосфери — від камерної зустрічі до масштабної вечірки
Google тестує генерування заголовків новин штучним інтелектом Google
Google продовжує розширювати використання штучного інтелекту у своїх сервісах, і виходить не дуже
Огидні светри Microsoft цього року присвячені Clippy, Xbox та Zune Microsoft
У версії Artifact зібрана ціла добірка ностальгічних символів: від Clippy до логотипів MSN, Internet Explorer, Windows, MS-DOS та класичного “Сапера”.


