Монітор Lenovo Xiaoxin 25 із підтримкою частоти оновлення картинки 100 Гц коштує $100
13.11.23
Компанія Lenovo представила свій новий бюджетний монітор під назвою Xiaoxin 25.
Монітор Lenovo Xiaoxin 25 оснащений дисплеєм з тонкими рамками шириною 6,9 мм на трьох сторонах. Панель має розмір 24.5 дюйма та використовує технологію IPS LCD. Роздільна здатність екрану становить FHD, а співвідношення сторін – 16:9. Монітор підтримує частоту оновлення на рівні 100 Гц.
Екран підтримує 8-бітну глибину кольору (6 біт + FRC) і має час відгуку 4 мс. Рівень яскравості становить 250 ніт. Цей монітор охоплює 99% колірного простору sRGB і має контрастність на рівні 1300:1, з кутом огляду 178°. Також монітор обладнаний сертифікаціями Eyesafe Display 2.0 та TÜV Rheinland.
Монітор Lenovo Xiaoxin 25 оснащений портами HDMI 1.4 та VGA для підключення до різних пристроїв.
Вартість цього монітора на китайському ринку становить приблизно $95. Поки не відомо, чи буде ця модель доступна на глобальному ринку.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Вибір редакції 2025. Найкращі пристрої року за версією hi-tech.ua
Найкращі ігрові ноутбуки, мишки для роботи, клавіатури для ігор, смартфони та бездротові навушники 2025 року. Серед них ми відзначимо найцікавіші і ті, що можемо рекомендувати купити.
Michelin створили систему моніторингу шин у режимі реального часу CES автомобіль розробка
Компанія Michelin готується представити на виставці Consumer Electronics Show 2026 у Лас-Вегасі нову лінійку «розумних» шин, здатних у режимі реального часу
BYD показала надшвидку зарядку для електрокарів: 400 км за 5 хвилин електротранспорт зарядка розробка
BYD ще на крок наблизилася до своєї мети – зробити зарядку електромобілів порівнянною за швидкістю із заправкою автомобілів із двигуном внутрішнього згоряння


