McDonald’s два роки тестувала ШІ для автоприймання замовлень та відмовляється від його впровадження
22.06.24
McDonald’s припинила тестування системи автоматичного прийому замовлень на базі штучного інтелекту (ШІ ), відомої як AOT (Automated Order Taker). Цей експеримент розпочався два роки тому спільно з IBM та охопив близько 100 ресторанів. Метою системи було спростити та прискорити процес прийому голосових замовлень.
Представники McDonald’s зазначають, що AOT справді досягла певних успіхів, проте компанія вирішила відмовитися від використання ШІ через проблеми з неправильною інтерпретацією діалектів та акцентів. Це часто призводило до помилок в оформленні замовлень, таких як неправильна кількість напоїв або додавання бекону до морозива.
Незважаючи на невдалий досвід, McDonald’s не відкидає можливості повторного впровадження ШІ в майбутньому. У той же час, IBM планує продовжувати розвивати систему AOT, оскільки інші мережі живлення висловили інтерес до цієї технології.
Таким чином, припинення експерименту з AOT у McDonald’s пов’язане з технічними проблемами у роботі системи, але перспективи використання ШІ у сфері швидкого харчування залишаються відкритими.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Кращі Bluetooth колонки. Добірка моделей у різних цінових сегментах
Колонка давно перестала бути просто аксесуаром для смартфона. Вона стала інструментом для створення атмосфери — від камерної зустрічі до масштабної вечірки
Microsoft змінить дизайн меню Виконати вперше за 30 років Microsoft Windows оновлення
У тестових збірниках Windows 11 помітили оновлене діалогове вікно Run (“Виконати”) – один із найстаріших системних елементів, вперше з часів Windows 95 набув сучасного вигляду
В Android з’явиться можливість позначити дзвінок як важливий Google Андроід оновлення
Google почала випробовувати нову опцію Call Reason у стандартній програмі “Телефон” для Android. Вона дозволяє абоненту попередньо позначити свій виклик як терміновий


