McDonald’s два роки тестувала ШІ для автоприймання замовлень та відмовляється від його впровадження
22.06.24
McDonald’s припинила тестування системи автоматичного прийому замовлень на базі штучного інтелекту (ШІ ), відомої як AOT (Automated Order Taker). Цей експеримент розпочався два роки тому спільно з IBM та охопив близько 100 ресторанів. Метою системи було спростити та прискорити процес прийому голосових замовлень.
Представники McDonald’s зазначають, що AOT справді досягла певних успіхів, проте компанія вирішила відмовитися від використання ШІ через проблеми з неправильною інтерпретацією діалектів та акцентів. Це часто призводило до помилок в оформленні замовлень, таких як неправильна кількість напоїв або додавання бекону до морозива.
Незважаючи на невдалий досвід, McDonald’s не відкидає можливості повторного впровадження ШІ в майбутньому. У той же час, IBM планує продовжувати розвивати систему AOT, оскільки інші мережі живлення висловили інтерес до цієї технології.
Таким чином, припинення експерименту з AOT у McDonald’s пов’язане з технічними проблемами у роботі системи, але перспективи використання ШІ у сфері швидкого харчування залишаються відкритими.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Огляд ноутбука Acer Predator Helios Neo 16: золота середина



Ми вже тестували збалансовані ігрові ноутбуки Acer Nitro 16, Predator Helios 16 та Predator Helios Neo 14. Сьогодні розповімо про збільшену версію останнього – Predator Helios Neo 16

Xbox 360 виявилося легко зламати за допомогою USB-флешки Microsoft Xbox хакер
BadUpdate використовує вразливість у гіпервізорі Microsoft Xbox 360, а для його активації необхідний спеціальний USB-ключ, код та пробна версія Rock Band Blitz
Tesla Autopilot не бачить намальованих доріг та дітей у тумані через використання камер без лідарів Tesla
Критики сумніваються у підході Tesla, оскільки камери мають обмеження, які можуть бути вирішені використанням лідерів.