Intel розробила алгоритм FakeCather, який виявляє застосування технології DeepFake

Intel FakeCather

 

Стало відомо про те, що компанія Intel працює над технологією FakeCather, яка здатна розпізнати відео, у якому використовувалася технологія DeepFake, при чому робить вона це кілька мілісекунд, а точність складає 96%.

 

Intel пояснює, що багато інших інструментів, які намагаються виявити діпфейки, намагаються проаналізувати необроблені дані у файлах, тоді як алгоритми FakeCatcher навчено таким чином, щоб визначати, як виглядає справжня людина у відео. Це означає, що її навчили шукати всі дрібниці, які роблять людей справжніми.

 

 

FakeCatcher налаштований на роботу на вебплатформі, яка, сподіваємося, дозволить багатьом отримати доступ до технологій.


Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний Oppo A6 Pro (CPH2799)

Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.


Вибір редакції 2025. Найкращі пристрої року за версією hi-tech.ua best devices 2025

Найкращі ігрові ноутбуки, мишки для роботи, клавіатури для ігор, смартфони та бездротові навушники 2025 року. Серед них ми відзначимо найцікавіші і ті, що можемо рекомендувати купити.


НовиниNews
| 16.30
Lenovo показала експериментальний ноутбук Legion Pro Rollable з екраном, що розгортається   
Lenovo Legion Pro Rollable

Lenovo Legion Pro Rollable – новий концептуальний ігровий ноутбук, який Lenovo вперше покаже публічно на CES 2026

| 13.11
KLM запровадила перші електричні тягачі для літаків  
KLM Goldhofer Phoenix AST2E

Авіакомпанія KLM почала використовувати електричні тягачі Goldhofer Phoenix AST2E в аеропорту Схіпгол, зробивши черговий крок до безвуглецевого наземного обслуговування до 2030 року.