Ілон Маск купив Twitter за $44 мільярди, зробивши його приватною компанією

twitter

 

Ілон Маск уклав угоду з купівлі Twitter Inc за $44 мільярди в рамках угоди по придбанню акцій компанії.  Він купує сервіс за $54,20 за акцію, що на 38% вище за ціну акцій компанії. Після покупки компанії, вона перетвориться з акціонерної компанії на приватну.

 

Свобода слова – це основа демократії, а Твіттер – це цифровий міський майданчик інтернету, де обговорюються питання, життєво важливі для майбутнього людства“, – сказав Маск у заяві, що оголошує про угоду. Він також сказав, що хоче “зробити Twitter кращим, ніж будь-коли“. На думку ради директорів, запропонована угода принесе значну грошову премію, і що це найкращий шлях для акціонерів Twitter.


Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний Oppo A6 Pro (CPH2799)

Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.


Вибір редакції 2025. Найкращі пристрої року за версією hi-tech.ua best devices 2025

Найкращі ігрові ноутбуки, мишки для роботи, клавіатури для ігор, смартфони та бездротові навушники 2025 року. Серед них ми відзначимо найцікавіші і ті, що можемо рекомендувати купити.


НовиниNews
| 16.30
Lenovo показала експериментальний ноутбук Legion Pro Rollable з екраном, що розгортається   
Lenovo Legion Pro Rollable

Lenovo Legion Pro Rollable – новий концептуальний ігровий ноутбук, який Lenovo вперше покаже публічно на CES 2026

| 13.11
KLM запровадила перші електричні тягачі для літаків  
KLM Goldhofer Phoenix AST2E

Авіакомпанія KLM почала використовувати електричні тягачі Goldhofer Phoenix AST2E в аеропорту Схіпгол, зробивши черговий крок до безвуглецевого наземного обслуговування до 2030 року.