Circana: 63% геймерів купують 1-2 гри на рік, 4% – більше однієї на місяць

windows-10-gamers-970x0

 

Новий звіт компанії Circana показав, що сучасні геймери дедалі рідше купують нові ігри. За даними дослідження, третина користувачів взагалі не придбала жодної гри протягом року, а 63% обмежуються щонайбільше двома покупками.

 

Основні результати дослідження

 

Старший директор Circana Метт Піскателла оприлюднив статистику у своєму блозі на Bluesky, посилаючись на квартальний звіт “Майбутнє ігор” за третій квартал 2025 року.

 

  • Тільки 4% гравців у США купують більше однієї гри на місяць.
  • 10% приймають одну гру щомісяця.
  • 22% оновлюють бібліотеку раз на три місяці.

 

Інші грають у старі тайтли, користуються free-to-play проектами або хмарними сервісами та підписками типу Game Pass.

 

Таким чином, якщо ви купуєте хоча б кілька нових ігор щорічно – ви вже входите до меншості.

 

Чому так відбувається

 

Аналітики наголошують, що ринок все більше концентрується навколо кількох великих франшиз – Call of Duty, Madden, FIFA. А з появою PUBG, Fortnite або Warzone, що не вимагають покупки, ще більше геймерів перестали витрачати кошти на нові релізи. Безкоштовні моделі та підписки змінили навички споживачів – платити стало необов’язково.

 

Поточна ситуація на ринку

 

Незважаючи на зниження витрат, ігрова індустрія у 2025 році залишається стабільною. Запуск Nintendo Switch 2 значно підживив інтерес до консолей, а передплатники Xbox Game Pass традиційно тестують більше нових ігор, ніж користувачі PlayStation або PC.

 

Втім, після нещодавнього підвищення вартості Game Pass Ultimate на 50% Microsoft зіткнулася із хвилею масових відписок, що може вплинути на загальну динаміку продажів наступного року.


Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний Oppo A6 Pro (CPH2799)

Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.


Кращі Bluetooth колонки. Добірка моделей у різних цінових сегментах Sony SRS-XP500

Колонка давно перестала бути просто аксесуаром для смартфона. Вона стала інструментом для створення атмосфери — від камерної зустрічі до масштабної вечірки


НовиниNews
| 22.49
Опитування Top Lead та Мін Цифри: Як український бізнес використовує штучний інтелект    
АІ 2025_F-Ln

Ініціатива проводиться в рамках дослідження AI Focus 2026, яке готує агентство Top Lead за підтримки Міністерства цифрової трансформації

| 22.49
Опитування Top Lead та Мін Цифри: Як український бізнес використовує штучний інтелект    
АІ 2025_F-Ln

Ініціатива проводиться в рамках дослідження AI Focus 2026, яке готує агентство Top Lead за підтримки Міністерства цифрової трансформації