Circana: 63% геймерів купують 1-2 гри на рік, 4% – більше однієї на місяць
14.10.25
Новий звіт компанії Circana показав, що сучасні геймери дедалі рідше купують нові ігри. За даними дослідження, третина користувачів взагалі не придбала жодної гри протягом року, а 63% обмежуються щонайбільше двома покупками.
Основні результати дослідження
Старший директор Circana Метт Піскателла оприлюднив статистику у своєму блозі на Bluesky, посилаючись на квартальний звіт “Майбутнє ігор” за третій квартал 2025 року.
- Тільки 4% гравців у США купують більше однієї гри на місяць.
- 10% приймають одну гру щомісяця.
- 22% оновлюють бібліотеку раз на три місяці.
Інші грають у старі тайтли, користуються free-to-play проектами або хмарними сервісами та підписками типу Game Pass.
Таким чином, якщо ви купуєте хоча б кілька нових ігор щорічно – ви вже входите до меншості.
Чому так відбувається
Аналітики наголошують, що ринок все більше концентрується навколо кількох великих франшиз – Call of Duty, Madden, FIFA. А з появою PUBG, Fortnite або Warzone, що не вимагають покупки, ще більше геймерів перестали витрачати кошти на нові релізи. Безкоштовні моделі та підписки змінили навички споживачів – платити стало необов’язково.
Поточна ситуація на ринку
Незважаючи на зниження витрат, ігрова індустрія у 2025 році залишається стабільною. Запуск Nintendo Switch 2 значно підживив інтерес до консолей, а передплатники Xbox Game Pass традиційно тестують більше нових ігор, ніж користувачі PlayStation або PC.
Втім, після нещодавнього підвищення вартості Game Pass Ultimate на 50% Microsoft зіткнулася із хвилею масових відписок, що може вплинути на загальну динаміку продажів наступного року.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Мишки Logitech: Огляд 6 найкращих моделей
Серії комп’ютерних мишок Logitech охоплюють широкий спектр використання – від кіберспортивних арен до робочих офісів. У нашій добірці представлені шість моделей, що демонструють різні підходи до ергономіки, сенсорних технологій та автономності.
25 років тому Microsoft представила DirectX 8 Microsoft графіка історія
Microsoft додала Shader Model 1.0 із Vertex Shader 1.0, що дозволяв програмувати поведінку кожної деталі, та Pixel Shader 1.0 для керування кольором
Asus ROG Swift OLED PG27AQWP-W – перший у світі OLED-монітор із частотою оновлення 720 Гц Asus OLED монiтор
Колірне охоплення монітора Asus ROG Swift OLED PG27AQWP-W досягає 99,5% DCI-P3, а пікова яскравість у HDR-режимі – до 1500 нит.


