Canalys: ринок носимих пристроїв впав на 18 % в кінці 2022 року

Apple Watch Series 8 SE2

 

Аналітична компанія Canalys опублікувала звіт щодо продажів носимих пристроїв в кінці 2022 року.

 

IV кв. 2022 року був для виробників доволі складним – аналітики зафіксували падіння поставок на 18% до 50 млн одиниць. Як не дивно, перше двозначне падіння ринку в цьому році було зафіксовано у зазвичай сильному сезоні.

 

Категорія смартгодинників зазнала аналогічної долі з двозначним падінням на 17%. Базові фітнес-браслети продемонстрували дев’яте падіння поспіль – на 43%, тоді як базові годинники зросли лише на 3%, причому темпи зростання суттєво сповільнилися.

 

В IV кв. усі виробники відчули на собі вплив складної макроекономічної ситуації. Так, у компанії Apple, яка є лідером категорії смартгодинників і всього ринку носимих пристроїв, знизилися продажі на 17% у порівнянні з аналогічним періодом 2021 року, оскільки вона повернулася до свого звичайного графіка запуску новинок. Попри падіння на 25% через скорочення поставок Fitbit, Google вийшла на друге місце – допоміг пом’якшити своє падіння випуск Pixel Watch.

 

Canalys wearable stat 2022 q4


Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний Oppo A6 Pro (CPH2799)

Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.


Кращі Bluetooth колонки. Добірка моделей у різних цінових сегментах Sony SRS-XP500

Колонка давно перестала бути просто аксесуаром для смартфона. Вона стала інструментом для створення атмосфери — від камерної зустрічі до масштабної вечірки


НовиниNews
| 22.49
Опитування Top Lead та Мін Цифри: Як український бізнес використовує штучний інтелект    
АІ 2025_F-Ln

Ініціатива проводиться в рамках дослідження AI Focus 2026, яке готує агентство Top Lead за підтримки Міністерства цифрової трансформації

| 22.49
Опитування Top Lead та Мін Цифри: Як український бізнес використовує штучний інтелект    
АІ 2025_F-Ln

Ініціатива проводиться в рамках дослідження AI Focus 2026, яке готує агентство Top Lead за підтримки Міністерства цифрової трансформації