Захищений смартфон Blackview Oscal Pilot 2 отримав 2 екрани, 2 ліхтарики та акумулятор 8800 мАг
07.06.24
Компанія Blackview представила новий смартфон Oscal Pilot 2, який призначений для використання в складних умовах. Oscal Pilot 2 оснащений двома екранами: основний 6,5-дюймовий дисплей із частотою оновлення 120 Гц та роздільною здатністю 1080 x 2400 пікселів, а також додатковий круглий 1,3-дюймовий екран на задній панелі для зручного перегляду повідомлень.
Екран захищений склом Corning Gorilla Glass 5.
Смартфон працює на чіпсеті MediaTek Helio G99, який забезпечує достатню потужність, хоч і не підтримує 5G. Пристрій оснащений 8 ГБ оперативної пам’яті та 256 ГБ вбудованої пам’яті з можливістю розширення за допомогою карти пам’яті.
Oscal Pilot 2 має ємний акумулятор на 8800 мАг, який підтримує швидку зарядку потужністю до 45 Вт. Основна камера отримала роздільну здатність 50 Мп з датчиком Samsung Isocell GN5, додатково є надширококутна камера. Вбудований світлодіодний ліхтарик має яскравість 170 люмен і дальність дії 18 метрів.
Смартфон важить 368 г, його товщина становить 17 мм. Пристрій витримує занурення під воду та падіння з висоти 1,2 метра, а також здатне працювати у широкому діапазоні температур від -20ºC до 60ºC.
Blackview Oscal Pilot 2 доступний у трьох колірних варіантах: помаранчевому, чорному та зеленому за ціною $279,99.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Огляд ноутбука Acer Predator Helios Neo 16: золота середина



Ми вже тестували збалансовані ігрові ноутбуки Acer Nitro 16, Predator Helios 16 та Predator Helios Neo 14. Сьогодні розповімо про збільшену версію останнього – Predator Helios Neo 16

Asus: Програма винагород ROG Elite Rewards доступна в Україні Asus події в Україні
Бренд Asus Republic of Gamers (ROG) розширює межі своєї програми лояльності, пропонуючи українським геймерам можливість отримувати фірмові аксесуари
Летсплеї та відеоблогери шкодять продажам ігор YouTube ігри статистика
Нове дослідження, опубліковане в журналі Marketing Science, виявило несподіваний ефект інфлюєнсер-маркетингу в ігровій індустрії