Японія субсидує $13,4 млрд у будівництво заводів Micron, TSMC, Kioxia і Western Digital

Micron

 

За інформацією Nikkei, влада Японії планує інвестувати приблизно $13,4 млрд у вітчизняну напівпровідникову промисловість протягом наступних двох років. Найбільше отримають американська компанія Micron Technology і тайванський гігант TSMC.

 

Micron хоче модернізувати вже наявний завод у Хіросімі. Американська компанія готова інвестувати приблизно $3,35 млрд, а фінансова підтримка від японського уряду становитиме $1,29 млрд. Тут фірма хоче до 2026 року організувати виробництво найсучасніших чипів пам’яті DRAM.

 

Тайванська компанія TSMC отримає $3,2 млрд. Вона має підприємство на заході Країни висхідного Сонця. Ще $615 млн бюджетних коштів отримають Kioxia і Western Digital, які мають спільне підприємство в префектурі Міе.


Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний Oppo A6 Pro (CPH2799)

Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.


Вибір редакції 2025. Найкращі пристрої року за версією hi-tech.ua best devices 2025

Найкращі ігрові ноутбуки, мишки для роботи, клавіатури для ігор, смартфони та бездротові навушники 2025 року. Серед них ми відзначимо найцікавіші і ті, що можемо рекомендувати купити.


НовостиNews
| 16.30
Lenovo показала експериментальний ноутбук Legion Pro Rollable з екраном, що розгортається   
Lenovo Legion Pro Rollable

Lenovo Legion Pro Rollable – новий концептуальний ігровий ноутбук, який Lenovo вперше покаже публічно на CES 2026

| 13.11
KLM запровадила перші електричні тягачі для літаків  
KLM Goldhofer Phoenix AST2E

Авіакомпанія KLM почала використовувати електричні тягачі Goldhofer Phoenix AST2E в аеропорту Схіпгол, зробивши черговий крок до безвуглецевого наземного обслуговування до 2030 року.