Turkcell продає мобільного оператора lifecell і дочірні компанії французькому мільярдеру
01.01.24
Достойна новина першого дня нового року. Стало відомо, що турецький телеком-холдинг Turkcell оголосив про продаж свого українського бізнесу, зокрема мобільного оператора lifecell.
Turkcell продає не тільки lifecell, а ще й дочірні компанії: ТОВ “Глобал Білгі” (мережа кол-центрів) і ТОВ “Укртауер” (телекомунікаційні вежі). Передача активів ще не завершилася. Вартість угоди буде визначено, коли її буде закрито.
Номінальна вартість проданих акцій становить 12,7 млрд грн ($333,4 млн) для lifecell, 47,2 млн грн для ТОВ “Глобал Білгі” і 1,96 млрд грн для ТОВ “Укртауер”.
Покупцем виступила французька інвестиційна компанія NJJ Capital, яка належить мільярдеру Ксав’є Ньєлю (Xavier Niel).
Він є засновником французького інтернет-провайдера та оператора мобільного зв’язку Iliad, що працює під брендом Free у Франції та під брендом Play у Польщі, а також співвласником газети Le Monde і власником операторів зв’язку Monaco Telecom (Монако), Salt Mobile (Швейцарія) та Eir (Ірландія).
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Кращі Bluetooth колонки. Добірка моделей у різних цінових сегментах
Колонка давно перестала бути просто аксесуаром для смартфона. Вона стала інструментом для створення атмосфери — від камерної зустрічі до масштабної вечірки
Nvidia GeForce RTX 4060 знову в лідерах Steam Steam відеокарта
Поточні дані Steam загалом виглядають передбачувано і поки не демонструють впливу подорожчання пам’яті, яке згодом може позначитися на цінах компонентів
Google тестує генерування заголовків новин штучним інтелектом Google
Google продовжує розширювати використання штучного інтелекту у своїх сервісах, і виходить не дуже


