Spotify отримає новий дизайн, зокрема вертикальну стрічку контенту як в TikTok та Instagram
11.03.23
Власники сервісу Spotify анонсували оновлення дизайну застосунку для iOS та Android. Змін зазнали функції попереднього перегляду відео, музики, подкастів та аудіокниг у домашній стрічці, а також відеопотоків у пошуку.
У новому інтерфейсі на домашній сторінці з’явилась вертикальна стрічка контенту — схожа на ту, яку ми бачимо зараз у TikTok та Instagram. Обкладинки альбомів та плейлистів розташовані угорі, а внизу — відеоподкаст, який можна буде відтворити одним дотиком. У плейлистах з’являться трохи більші зображення — які детальніше розповідатимуть про плейлист.
За останні кілька років компанія вклала значні кошти у запуск та розвиток аудіо, книг та подкастів на платформі, і у недалекому майбутньому розраховує залучити понад 50 мільйонів авторів та приділити увагу відеоподкастам — те, що вже робить YouTube.
Штучний інтелект у застосунку у вигляді функції Smart Shuffle, яка додає треки у ваші плейлисти, стане ще більш персоналізованим.
Точної дати запуску оновлень у Spotify не назвали, зазначивши, що «розгортання почнеться у найближчі тижні та місяці для користувачів Premium і Free по всьому світу на iOS і Android».
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Огляд смартфонів Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56: про світло



У Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 однаково гарні дисплеї, великі акумулятори, є підтримка оновлень софту протягом 6 років. Розкажемо докладніше, чим ще вони цікаві.

Bang & Olufsen випустила колонки у корпусі з каменю колонка
Данська компанія Bang & Olufsen представила на Міланському тижні дизайну незвичайну новинку – кам’яну акустичну систему Beosound Balance Natura
Нові електрокари BYD EV заряджаються повністю за півгодини автомобіль електротранспорт
У Китаї компанія BYD представила перші електромобілі на новій платформі Super e-Platform – седан Han L та позашляховик Tang L