Смарт-годинник Mobvoi TicWatch Pro 5 першим отримав процесор Qualcomm Snapdragon W5+ Gen 1
30.05.23
Компанія Mobvoi анонсувала новий флагманський смарт-годинник TicWatch Pro 5.
Його першим на ринку оснастили процесором Snapdragon W5+ Gen 1. Він працює в парі з 2 ГБ ОЗП і накопичувачем на 32 ГБ. Гаджет поставляється з операційною системою Wear OS 3.5.

Годинник має 1,43-дюймовий подвійний дисплей. Основний шар має AMOLED-матрицю, а додатковий – IPS. Екран підтримує функцію Always On і вкритий загартованим склом Corning Gorilla Glass.

Корпус Mobvoi TicWatch Pro 5 зроблений з алюмінію 7000-ої серії та високоміцного нейлону зі скловолокном. Годинник має захист від води (5ATM) і ударів MIL-STD-810H.
За автономність відповідає батарея на 628 мАгод. За словами виробника, її вистачить до 80 годин роботи пристрою.
З режимом Essential Mode автономність можна збільшити до 45 днів. TicWatch Pro 5 підтримують швидку зарядку (з 0 до 65% за 30 хвилин).

Годинник доступний в одному кольорі та коштує $349.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Вибір редакції 2025. Найкращі пристрої року за версією hi-tech.ua
Найкращі ігрові ноутбуки, мишки для роботи, клавіатури для ігор, смартфони та бездротові навушники 2025 року. Серед них ми відзначимо найцікавіші і ті, що можемо рекомендувати купити.
Lenovo показала експериментальний ноутбук Legion Pro Rollable з екраном, що розгортається Lenovo концепт ноутбук
Lenovo Legion Pro Rollable – новий концептуальний ігровий ноутбук, який Lenovo вперше покаже публічно на CES 2026
KLM запровадила перші електричні тягачі для літаків авіація транспорт
Авіакомпанія KLM почала використовувати електричні тягачі Goldhofer Phoenix AST2E в аеропорту Схіпгол, зробивши черговий крок до безвуглецевого наземного обслуговування до 2030 року.


