Смарт-годинник Garmin Vivoactive 5 працює автономно 11 днів
25.09.23
Garmin потішила своїх користувачів ще однією новинкою і представила розумний годинник Vivoactive 5.
Garmin Vivoactive 5 оснащений 1,2-дюймовим AMOLED дисплеєм з роздільною здатністю 390×390 пікселів, функцією Always-On і захисним склом Corning Gorilla Glass 3. При цьому час автономної роботи досягає 11 днів, але при постійно ввімкненому GPS він зменшується до 21 години.
Також заявлено захист від води 5АТМ і можливість здійснювати безконтактні платежі за допомогою Garmin Pay.
Годинник відстежує вашу активність, оцінює рівень енергії (функція Body Battery), фізичну підготовку і так званий фітнес-вік. Крім цього, Garmin Vivoactive 5 моніторять стан здоров’я: вимірюють пульс, рівень кисню в крові, стрес, тривалість і якість сну, жіночий календар тощо.
Одним із нововведень став “режим інвалідного візка” зі сповіщеннями про зміну ваги та спеціальними тренуваннями.
Модель доступна в одному розмірі – 42 мм. Garmin Vivoactive 5 доступні в чотирьох кольорах (чорний, білий, синій і бузковий) і коштують $300.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Планшет Samsung Galaxy Tab S10 Ultra (SM-X926B): багато
Новий планшет Samsung Galaxy Tab S10 Ultra отримав великий 14,6”-екран, топовий процесор Mediatek Dimensity 9300 та стілус S Pen. Спробуємо розібратися для чого такий девайс
Патч гри STALKER 2: Heart of Chornobyl виправив 650 багів, поведінку NPC та анімацію облич ігри оновлення
Студія GSC Game World випустила перший пострілізний патч для гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl за номером 1.0.1. Оновлення доступне для користувачів PC і Xbox і виправляє більше 650 багів, що стосуються всіх аспектів гри.
Грошей у кіберспорті стає більше на 18% щорічно. До 2030 року сума перевищить 5 млрд доларів кіберспорт статистика фінанси
Кіберспорт продовжує стрімко розвиватися, і, згідно з останнім звітом компанії Arizton, його ринок зростатиме з кожним роком. Очікується, що протягом найближчих п’яти років світовий ринок кіберспорту сягне понад 5 мільярдів доларів