Seagate анонсувала вихід SSD-накопичувачів FireCuda 540 з NVMe і підтримкою PCI Express 5.0
30.06.23
Seagate почала продажі лінійки твердотілих накопичувачів FireCuda 540 з інтерфейсом PCI Express 5.0 x4.
Вона представлена моделями місткістю 1 та 2 ТБ, виконаними у форм-факторі M.2 2280.
В основі SSD лежить вже знайома платформа Phison PS5026-E26 та мікросхеми пам’яті 3D NAND TLC виробництва Micron.
Для Seagate FireCuda 540 заявлено швидкості читання/запису до 10 Гбайт/с, а також максимальну швидкодію при роботі з випадковими блоками в районі 1,5 млн IOPS.

З інших особливостей можна виділити показник TBW (Total Bytes Written) 1000 ТБ або 2000 ТБ залежно від обсягу, а також 5-річну гарантію виробника. SSD поставляються без радіатора, при цьому для оптимальної продуктивності Seagate рекомендує використовувати додаткове охолодження.
У закордонних магазинах терабайтна версія Seagate FireCuda 540 доступна за ціною від $180, а за 2-терабайтний варіант доведеться викласти щонайменше $300.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Вибір редакції 2025. Найкращі пристрої року за версією hi-tech.ua
Найкращі ігрові ноутбуки, мишки для роботи, клавіатури для ігор, смартфони та бездротові навушники 2025 року. Серед них ми відзначимо найцікавіші і ті, що можемо рекомендувати купити.
Michelin створили систему моніторингу шин у режимі реального часу CES автомобіль розробка
Компанія Michelin готується представити на виставці Consumer Electronics Show 2026 у Лас-Вегасі нову лінійку «розумних» шин, здатних у режимі реального часу
BYD показала надшвидку зарядку для електрокарів: 400 км за 5 хвилин електротранспорт зарядка розробка
BYD ще на крок наблизилася до своєї мети – зробити зарядку електромобілів порівнянною за швидкістю із заправкою автомобілів із двигуном внутрішнього згоряння


