Паралізована людина з імплантом Neuralink змогла керувати комп’ютером та грати у стратегію
07.04.24
На початку 2024 року стало відомо про перше успішне Вживлення чіпа Neuralink в мозок людини. Цей чіп був розроблений компанією, яка належить Ілону Маску.
Першою людиною, яка скористалася цією технологією, став Нолан Арбро, який страждав від паралічу внаслідок нещасного випадку. Він взяв участь у стримі на платформі X, де поділився своїм досвідом використання Neuralink.
Завдяки цій технології Нолан зміг знову насолодитися комп’ютерними іграми, такими як Sid Meier’s Civilization VI, використовуючи лише свої здібності. Раніше йому для цього була потрібна допомога оточуючих, проте тепер він може проводити багато часу за своєю улюбленою грою самостійно.
Цей випадок свідчить про потенціал технології Neuralink у наданні нових можливостей для людей з обмеженими фізичними можливостями. Можливо, найближчим часом подібні технології дозволять їм керувати цифровими пристроями без сторонньої допомоги.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Вибір редакції 2025. Найкращі пристрої року за версією hi-tech.ua
Найкращі ігрові ноутбуки, мишки для роботи, клавіатури для ігор, смартфони та бездротові навушники 2025 року. Серед них ми відзначимо найцікавіші і ті, що можемо рекомендувати купити.
Michelin створили систему моніторингу шин у режимі реального часу CES автомобіль розробка
Компанія Michelin готується представити на виставці Consumer Electronics Show 2026 у Лас-Вегасі нову лінійку «розумних» шин, здатних у режимі реального часу
BYD показала надшвидку зарядку для електрокарів: 400 км за 5 хвилин електротранспорт зарядка розробка
BYD ще на крок наблизилася до своєї мети – зробити зарядку електромобілів порівнянною за швидкістю із заправкою автомобілів із двигуном внутрішнього згоряння


