NVIDIA: трасування променів вмикає більше половини користувачів RTX 3000 і 83 % власників RTX 4000
16.04.23
Компанія NVIDIA поділилася цікавою статистикою про те як часто відеокарти GeForce RTX використовують трасування променів у тих іграх, де є така опція. В цілому, загальна статистика увімкнень є досить високою.
Серед власників нових моделей GeForce RTX 40-ї серії режим з трасуванням вмикають 83% користувачів, а DLSS активують 79%.
У випадку GeForce RTX 30-ї серії використовують трасування 56% гравців, а DLSS 71% користувачів.
Серед тих, хто ще володіє картами GeForce RTX 20-ї серії, активують промені 43% гравців, а DLSS 68% користувачів.
Ясно, що нижча статистика на старих відеокартах пов’язана з меншою потужністю перших поколінь, коли доцільність активації променів на бюджетних моделях (RTX 3050 та 2060) не має сенсу через низьку продуктивність.
При цьому цікаво, що навіть серед власників GeForce RTX 4080 і 4090 та й RTX 4070 Ti є ті, хто ігнорує можливість включення трасування в іграх.
Нагадаємо, що вже давно активно розвивається технологія масштабування DLSS з алгоритмами з на базі глибокого навчання.
Нова версія DLSS 3 виводить якість та продуктивність на новий рівень, що забезпечує додатковий запас потужності та дає більше можливостей для комфортного ігрового процесу з трасуванням.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Asus Zenbook S 16 (UM5606): нова хвиля
Новий ноутбук Asus Zenbook S 16 виконаний у корпусі з незвичайного металу, побудований на базі свіжої платформи AMD, адаптованої для ІІ, та має відмінну автономність. Розкажемо про цей преміальний ноутбук детальніше
Bugatti W16 Mistral розігнався до 453,91 км/год і став найшвидшим родстером у світі автомобіль
Хоча Bugatti не розкрила, чи вносилися зміни до силової установки, автомобіль використав той же 8.0-літровий W16 двигун з чотирма турбінами та потужністю 1600 к.с.
S.T.A.L.K.E.R. 2 купив 1 млн гравців. Гра стала найпопулярнішою на Twitch ігри події в Україні статистика
Українська студія GSC Game World досягла вражаючого успіху з грою S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, яка за перші два дні після релізу, 20 листопада, розійшлася тиражем у 1 мільйон копій