IDC: необхідність перейти на Windows 11 та затяжне скорочення ринку, спричинить зростання продажів ПК
29.12.23
Згідно із звітом IDC, ринок персональних комп’ютерів в 2023 році зменшився на 13,8% у порівнянні з попереднім роком, а за останній рік спостерігалася зниження обсягів на 16,6%. Таке тривале й значне зменшення може створити передумови для відновлення попиту в 2024 році.
По-перше, це може бути викликано наявністю значного парку старих комп’ютерів, які вже використовуються понад чотири роки і можуть вимагати оновлення. Крім того, у 2024 році користувачам слід переходити на Windows 11 через завершення терміну служби попередньої операційної системи від Microsoft.
Другий фактор, який може сприяти відновленню ринку, – це поява на ринку центральних процесорів із функцією прискорення систем штучного інтелекту. Нові пристрої зможуть виконувати операції штучного інтелекту автономно, навіть без підключення до мережі. Ця інтеграція може спочатку зацікавити корпоративних клієнтів, але з часом застосування таких процесорів може розширитися.
У подальшому відновленню ринку також сприятимуть гібридні форми праці, оновлення парку комп’ютерів і зростання інтересу до більш дорогих конфігурацій. Прогнозується, що з 2023 по 2027 рік ринок ПК зможе підтримувати середню річну температуру зростання на рівні 3,1%.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Огляд ноутбука Acer Predator Helios Neo 16: золота середина



Ми вже тестували збалансовані ігрові ноутбуки Acer Nitro 16, Predator Helios 16 та Predator Helios Neo 14. Сьогодні розповімо про збільшену версію останнього – Predator Helios Neo 16

Asus: Програма винагород ROG Elite Rewards доступна в Україні Asus події в Україні
Бренд Asus Republic of Gamers (ROG) розширює межі своєї програми лояльності, пропонуючи українським геймерам можливість отримувати фірмові аксесуари
Летсплеї та відеоблогери шкодять продажам ігор YouTube ігри статистика
Нове дослідження, опубліковане в журналі Marketing Science, виявило несподіваний ефект інфлюєнсер-маркетингу в ігровій індустрії