Chieftec представила лінійку блоків живлення Polaris 3.0 стандарту ATX 3.0 потужністю 850, 1050 й 1250 Вт класу 80 Plus Gold

Chieftec Polaris 3.0

 

Chieftec представила лінійку Polaris 3.0 стандарту ATX 3.0. До неї увійшли моделі номіналом 850, 1050 й 1250 Вт із сертифікатом енергоефективності 80 Plus Gold та модульною системою підключення кабелів.

 

Вже звично комплект постачання включає кабель 12VHPWR для карт GeForce RTX 4000-ї серії.

 

Chieftec Polaris 3.0

 

Максимальне навантаження по лінії +12 становить від 70,8 А до 104,1 А залежно від номіналу блоку живлення. Активне охолодження забезпечує 135-мм вентилятор на гідродинамічному підшипнику. Пристрої супроводжуються дворічною гарантією виробника.

 

Габарити БЖ становлять 160×150×86 мм. Рекомендовані ціни новинок будуть оголошені пізніше.


Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний Oppo A6 Pro (CPH2799)

Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.


Вибір редакції 2025. Найкращі пристрої року за версією hi-tech.ua best devices 2025

Найкращі ігрові ноутбуки, мишки для роботи, клавіатури для ігор, смартфони та бездротові навушники 2025 року. Серед них ми відзначимо найцікавіші і ті, що можемо рекомендувати купити.


НовостиNews
| 16.30
Lenovo показала експериментальний ноутбук Legion Pro Rollable з екраном, що розгортається   
Lenovo Legion Pro Rollable

Lenovo Legion Pro Rollable – новий концептуальний ігровий ноутбук, який Lenovo вперше покаже публічно на CES 2026

| 13.11
KLM запровадила перші електричні тягачі для літаків  
KLM Goldhofer Phoenix AST2E

Авіакомпанія KLM почала використовувати електричні тягачі Goldhofer Phoenix AST2E в аеропорту Схіпгол, зробивши черговий крок до безвуглецевого наземного обслуговування до 2030 року.