Дані першої хвилі радіослухання: «ХІТ FM» продовжує лідирувати, «Люкс FM» бронює місце в трійці
19.05.16
Міжгалузеве індустріальне об’єднання «Радіокомітет» оприлюднило дані першої хвилі дослідження радіослухання за 2016 рік в містах України з населенням понад 50 тис. осіб.
«Хіт FM», «Шансон», «Люкс FM», «Ретро FM» та «Русское радио Украина» українці впродовж I кварталу 2016 року слухали найактивніше. Про це свідчать показники першої хвилі радіодослідження, яке здійснює компанія «TNS Україна» на замовлення «Радіокомітету». Нагадаємо, у конкурсі відкритих пропозицій на проведення у 2016 році єдиного галузевого вимірювання радіослухання в Україні перемогла дослідницька компанія «TNS Україна». Попередні чотири роки ці дослідження на замовлення «Радіокомітету» здійснювала компанія «GFK Україна».
Опитування «TNS Україна» у межах першої хвилі дослідження проводилось з 25 січня по 3 квітня 2016 року. Участь у ньому взяли мешканці України з міст із населенням 50 тис.+, у віці від 12 до 65 років. Вибірка склала 10 334 респонденти.
Як свідчать дані дослідження, слухачі радіо – прогресивні та активні користувачі Інтернету: 77 % з них бувають в онлайні раз на день, а той частіше. Також більша частина мають власний автомобіль (53 %) та одружені (61 %).
«Радiо продемонструвало чудові показники у I кварталі цього року. Періодичний «солд-аут» на рейтингових каналах говорить про те, що радіо сьогодні ефективне для рекламодавців з точки зору досягнення бізнес-цілей», – коментує Любов Рогач, директор рекламного агентства Radio Expert.
Лідером за показниками рейтингу та охоплення є «Хіт FM».
У топ-5 лідерів відбулись зміни у порівнянні з попередньою хвилею (зокрема, «Люкс FM» та «Ретро FM» випередили «Русское радио Украина» та «Шансон» за показником охоплення). Однак, за словами Анастасії Строкової, Print&Radio Buying Director ADV Group Ukraine, вони можуть бути частково пов’язані з деякими змінами у структурі опитування нового дослідника, які враховувались при розрахунках тижневого охоплення.
«Основним викликом для TNS Україна було показати, що перехід ринку від одного дослідника до іншого був максимально комфортним та прозорим. Окрім цього, у «Радіокомітету» були чіткі вимоги до нового дослідника, а саме – забезпечити спадковість даних. З чим, на мій погляд, компанія TNS Україна успішно впоралась», – вважає Любов Рогач.
На думку Анастасії Строкової, суттєвою перевагою дослідження TNS є більший обдзвін слухачів через мобільні номери. Це забезпечує більший доступ до мобільної, активної та платоспроможної аудиторії, яка, насамперед, цікава рекламодавцям.
Анастасія Строкова переконана, що основним викликом для радіо у 2016 році є зростання digital: «Діджиталізація музичного контенту і його загальнодоступність, збільшення кількості гаджетів, можливість створювати плей-листи і слухати музику в автомобілях по Bluetooth навіть без доступу в Інтернет (ВК, Apple music) становлять серйозну конкуренцію класичному радіо і створюють нові виклики перед індустрією в цілому. User-generated content, достаток онлайн-станцій без реклами робить слухача більш вимогливим і вибірковим, змінює його звички медіаспоживання».
Саме тому, на її думку, радіостанціям слід шукати нові рішення щодо діджиталізації контенту, розвивати власні сайти та соціальні мережі. Адже рекламодавців приваблюють крос-медійні пропозиції, а також нові формати реклами, які поступово відходять від традиційних «блоків» у бік інтеграції і «менш нав’язливих» рішень.
Любов Рогач серед основних трендів виокремлює аналітику даних. За її словами, робота з Big Data на сьогодні вже не модний напрям, а критично необхідний інструмент для якісного виконання поставлених бізнес-завдань.
Дослідження Radio Research проводиться компанією «TNS Україна» методом комп’ютеризованого телефонного опитування слухання за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання «Радіокомітет». Опитування проводиться серед населення міст України чисельністю 50 тис. і більше, у віці 12-65 років. Дані поточної хвилі дослідження охоплюють період з 25 січня по 3 квітня 2016 року.
Не пропустите интересное!
Підписывайтесь на наши каналы и читайте анонсы хай-тек новостей, тестов и обзоров в удобном формате!
Планшет Samsung Galaxy Tab S10 Ultra (SM-X926B): многое
Новый планшет Samsung Galaxy Tab S10 Ultra получил большой 14,6”-экран, топовый процессор Mediatek Dimensity 9300 и стилус S Pen. Попробуем разобраться для чего такой девайс
Renault выпустила электрический грузовик E-Tech T с запасом хода 600 км Renault автомобиль электротранспорт
Renault Trucks анонсировала выпуск электрогрузовика E-Tech T с запасом хода до 600 км, который станет доступным для заказов в конце 2025 года, а серийное производство начнется в 2026 году
S.T.A.L.K.E.R. 2 собирает данные украинцев для ТЦК — очередной фейк россиян война игры
Согласно информации издания 404media, через Telegram и электронные почтовые ящики журналистов распространяется фейковое видео с поддельным водяным знаком WIRED