Розумний жилет Carhartt X-1 має підігрів і керується штучним інтелектом
28.01.23
Компанія Carhartt представила Bluetooth-жилет X-1 з підігрівом. “Розумним” його робить штучний інтелект, який автоматично регулює нагрівання за допомогою датчиків. При цьому враховуються такі параметри, як температура на вулиці, активність і тип одягу, який вже одягнено на користувача.
На вигляд це звичайний жилет, тільки з невеликим індикатором заряду в нижній частині. Працює він від комплектного акумулятора, роз’єм для під’єднання якого захований у лівій кишені.

ШІ розроблений Clim8 – компанією з виробництва розумного одягу, яка спеціалізується на технологіях терморегуляції.
Підключення та налаштування відбуваються в мобільному застосунку Clim8. Перед тим, як вдягнути жилет, необхідно вказати свої дані (наприклад, вік, стать або чутливість до холоду), а також те, чим ви зараз займаєтеся і у що вдягнуті (светр, футболка, куртка і т. д.). Крім того, у застосунку можна переглядати статистику використання жилета.

Carhartt X-1 надійде в продаж 1 лютого. Його вартість становить $220.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Вибір редакції 2025. Найкращі пристрої року за версією hi-tech.ua
Найкращі ігрові ноутбуки, мишки для роботи, клавіатури для ігор, смартфони та бездротові навушники 2025 року. Серед них ми відзначимо найцікавіші і ті, що можемо рекомендувати купити.
NVIDIA скоротить постачання відеокарт GeForce RTX 50 NVIDIA бізнес відеокарта
NVIDIA може скоротити виробництво відеокарт серії GeForce RTX 50 на 30-40% у першій половині 2026 року
Сучасний Mercedes-Benz Unimog отримав 7,7-літровий V6 Mercedes-Benz автомобіль
В основі концепту лежить Mercedes-Benz Unimog U 4023 з портальними осями, міцною рамою та повним набором блокувань диференціалів. Головною технічною зміною стала заміна стандартного 5,1-літрового дизеля


