Новий смартфон Meizu 21 отримав Snapdragon 8 Gen 3, швидку память, Android 14, OLED-екран при ціні від $480
07.12.23
Компанія Meizu анонсувала свій новий флагманський смартфон. Meizu 21 зовні майже не відрізняється від моделі попереднього покоління.
Meizu 21 працює під керуванням топового процесора Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 у парі з оперативною пам’яттю LPDDR5x і накопичувачем UFS 4.0. З коробки в смартфоні встановлена операційна система Android 14 з оболонкою Flyme 10.5.
У новинку також встановили фронтальну камеру на 32 МП (Samsung S5KJD1) і потрійну основну на 200 МП (Samsung S5KHP3 з OIS) + 12 (Samsung S5K3L6) + 5 Мпікс (сенсор глибини). Навколо останнього датчика встановили RGB-кільце, що працює як спалах та індикатор сповіщень.
Флагман оснастили 6,55-дюймовим дисплеєм з OLED-матрицею Samsung. Панель має роздільну здатність FHD+, частоту оновлення 120 Гц, сертифікацію HDR10+ і пікову яскравість у 1800 ніт.
Новинка поставляється з підекранним сканером відбитків пальців, двома SIM, WiFi 7, Bluetooth 5.4, GNSS і NFC.
Він отримав металевий корпус завтовшки 7.9 мм зі скляною задньою кришкою та пласкими краями. Смарт живиться від батареї на 4800 мАг із зарядкою на 80 Вт.
Продажі Meizu 21 стартують у Китаї 5 грудня.
Смартфон буде доступний у чотирьох кольорах і трьох модифікаціях пам’яті:
- Смартфон Meizu 21 8+256 ГБ – $480
- Аппарат Meizu 21 12+256 ГБ – $520
- Версія Meizu 21 12+512 ГБ – $565
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Тест ноутбука Asus Zenbook S 14 UX5406S: ультра-компакт
Компанія Asus випустила оновлену модель у сімействі ноутбуків Zenbook S. Розглянута модель UX5406S отримала новий процесор Intel покоління Lunarlake. Чим цікавий лептоп і нові комплектуючі – розповімо далі.
Renault 5 Turbo 1980-х років випустять в електричній версії Renault автомобіль електротранспорт
За інформацією французького видання L’argus, серійна версія Renault 5 Turbo 3E вийде на ринок у 2026 році.
Sandisk кардинально змінила логотип SanDisk Western Digital дизайн
Ребрендинг присвячений підготовці Sandisk до відділення від своєї материнської компанії Western Digital, яка придбала бренд у 2016 році.