Інтрига яка трималась 22 роки. Колишній працівник Rockstar розповів, чому герой Grand Theft Auto III був німим
19.12.23
Оббе Вермей (Obbe Vermeij), колишній розробник Rockstar, який брав участь у створенні GTA III, розповів, що причина цьому дуже проста.
Аудіо відділ під час розробки був зайнятий, тому йому вирішили не давати ще більше задач і роботи, а тому героя зробили німим.
Наскільки ж очевидне і просте рішення розробників, але наскільки багато теорій було побудовано навколо цього феномену. Навіть у GTA San Andreas, Клод. якого ми зустрічали в одній із місій, був таакож німим. Звісно Rockstar підтримували цю загадку після визоду ГТА 3.
GTA III – третя за рахунком і перша тривимірна комп’ютерна гра у серії Grand Theft Auto. Вона вийшла в жовтні 2001 року на PlayStation 2.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний
Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.
Кращі Bluetooth колонки. Добірка моделей у різних цінових сегментах
Колонка давно перестала бути просто аксесуаром для смартфона. Вона стала інструментом для створення атмосфери — від камерної зустрічі до масштабної вечірки
Shoei GT-Air 3 Smart – перший мотошолом з доповненою реальністю доповнена реальність транспорт
Японська компанія Shoei представила перший у світі мотоциклетний шолом із повністю інтегрованою системою доповненої реальності
Гру DOOM запустили в проектувальнику друкованих плат Doom ігри
Візуальний стиль KiDOOM виглядає незвично і відразу викликає асоціацію з епохою аркадних автоматів, таких як Atari Battlezone, або з естетикою Vectrex


