Facebook та Instagram, ймовірно, знімуть заборону на зображення жіночих грудей через порушення прав трансгендерних та небінарних людей
20.01.23
З’явилися чутки згідно з якими, компанія Meta незабаром може скасувати заборону на публікацію у Facebook та Instagram фото з оголеними жіночими грудьми.
Джерела говорять про те, що консультативна рада компанії-власника Facebook стверджує, що таке обмеження перешкоджає праву на вираження думок для жінок, трансгендерних та небінарних людей.
Рішенню передувала цензура публікації трансгендерної та небінарної американської пари: з фото топлес, але із прикритими сосками та описом про збір коштів на операцію. Користувачі скаржилися на публікацію, яку потім видаляв ІІ Meta. Після того, як пара оскаржила блокування, пост було відновлено.
Консультаційна рада зазначає, що політика «базується на бінарному погляді на підлогу і розрізняє жіноче і чоловіче тіло» (між іншим, чоловічі груди із сосками спокійно пропускають у Facebook та Instagram), тим самим робить правила «незрозумілими», коли йдеться про інтерсексуальні, небінарних та трансгендерних користувачів.
Meta має 60 днів, щоб публічно відповісти на рекомендації поради. І хоча прихильники руху #FreetheNipple вже почали радіти рішенню, все ще залишаються питання про те, як автоматизовані системи модерації контенту зможуть запровадити нову політику щодо грудей.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Asus Zenbook S 16 (UM5606): нова хвиля
Новий ноутбук Asus Zenbook S 16 виконаний у корпусі з незвичайного металу, побудований на базі свіжої платформи AMD, адаптованої для ІІ, та має відмінну автономність. Розкажемо про цей преміальний ноутбук детальніше
Портативна консоль Steam Deck OLED випущена у білому корпусі обмеженим тиражем
Steam Valve консольКомпанія Valve анонсувала обмежену версію своєї портативної ігрової консолі Steam Deck OLED, виконану у білому кольорі.
Viber додасть інструменти безпеки для бізнес-клієнтів
Viber месенджерПовідомлення Viber для верифікації тепер дозволять компаніям використовувати одноразові паролі (OTP) для підтвердження особистості клієнтів