Sony запатентувала алгоритм ШІ, що передбачає дії гравця.
25.01.25
Компанія Sony подала патент на інноваційну технологію “TIMED INPUT/ACTION RELEASE”, спрямовану на скорочення затримок в ігровому процесі. Ця система використовує штучний інтелект для прогнозування дій гравця, що теоретично може знизити час реакції та покращити ігровий досвід.
Суть технології полягає у використанні камери, яка спрямована на пальці гравця. За допомогою машинного навчання камера відстежуватиме рухи та передбачатиме, яку кнопку натисне користувач, що може суттєво прискорити обробку команд. Це рішення покликане усунути проблему затримки між дією гравця та відгуком системи, що в ряді випадків може вплинути на результати гри.
Додатково розглядається можливість інтеграції сенсора безпосередньо в кнопку контролера, що відкриває нові шляхи покращення взаємодії з пристроями. Впровадження AI в ігрові продукти стає важливою частиною стратегії Sony, спрямованої на поліпшення досвіду користувача.
Однак варто пам’ятати, що не всі патенти стають частиною продуктів, і неясно, чи ця технологія буде реалізована в майбутніх моделях ігрових консолей.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Огляд клавіатури Logitech G PRO X TKL RAPID: тонкі налаштування



Нова клавіатура Logitech G PRO X TKL RAPID не просто пропонує фірмово високу якість та механічні перемикачі. Вона також дає змогу змінювати деякі параметри спрацьовування кнопок. Розкажемо докладніше

AMD заробила $7,7 млрд виручки у 2024 році AMD фінанси
AMD підбила підсумки останнього кварталу, зафіксувавши рекордний виторг у $7,7 млрд. Цей показник виявився на 24% вищим, ніж в аналогічному періоді 2023 року
Нові електромобілі Aston Martin зможуть вібрувати кузовом для імітації V12 автомобіль електротранспорт
Британський автовиробник Aston Martin шукає оригінальний спосіб зробити майбутні електромобілі емоційними, зберігаючи відчуття від бензинових спортивних автомобілів.