Mazda MX-5 отримає 2,5 л двигун та механічну КПП

Mazda MX-5

 

У компанії Mazda підтвердили намір оснастити наступне покоління родстера MX-5 новим атмосферним двигуном об’ємом 2,5 літри, зберігши при цьому механічну коробку передач. Про це повідомляє видання Road & Track із посиланням на представників автовиробника.

 

Як зазначив керівник дизайн-департаменту Mazda Масасі Накаяма, при розробці нової версії моделі основним пріоритетом залишається низька вага автомобіля. Цільовий показник маси не змінився – менше 1000 кілограмів у спорядженому стані. Це відповідає параметрам поточної версії 990S, що поставляється на японський ринок та оснащується 1,5-літровим мотором.

 

Розміри автомобіля зберігатимуться в межах, заданих четвертим поколінням MX-5 (індекс ND) – довжина не перевищить чотирьох метрів. Використання турбонаддуву, як і раніше, не планується. Головний технічний директор Mazda Рюїті Умесіта повідомив, що під капотом нової моделі з’явиться двигун Skyactiv-Z об’ємом 2,5 літри. Хоча точні параметри не уточнюються, Умесіта наголошує, що силова установка забезпечить поєднання високої потужності та хороших показників паливної ефективності.

 

Позиція компанії щодо трансмісії залишається незмінною — для нової MX-5 знову запропонують «механіку». Це рішення особливо важливе для шанувальників моделі, враховуючи стійку тенденцію галузі до автоматизації, викликану у тому числі новими вимогами безпеки та обов’язковим оснащенням автомобілів асистентами водія.

 

З урахуванням посилення екологічних норм, Mazda, найімовірніше, впровадить у нову версію родстера м’яку гібридну систему на базі 48-вольтової технології. Це може підвищити шанси появи модифікації із 2,5-літровим двигуном на європейському ринку. Зараз у країнах ЄС доступна лише версія з 1,5-літровим двигуном, тоді як на ринку США зберігається 2-літрова комплектація з двигуном Skyactiv-G.

 

Дебют нової генерації MX-5, як очікується, відбудеться не раніше кінця 2027 року. Саме на цей період Mazda запланувала випуск першого серійного автомобіля, оснащеного новим двигуном Skyactiv-Z – ним стане гібридний кросовер CX-5. Розробка двигуна ведеться з урахуванням екологічних стандартів Euro 7, а також норм LEV IV та Tier 4, що діють в інших регіонах.


Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Огляд смартфона Oppo A6 Pro: амбітний Oppo A6 Pro (CPH2799)

Новий смартфон Oppo A6 Pro – середнячок з функціональністю смартфонів преміум-класу. Виробник наділив його кількома характеристиками, властивими більш дорожчим телефонам. Але не обійшлось і без компромісів. Як саме збалансований Oppo A6 Pro – розповімо в огляді.


Вибір редакції 2025. Найкращі пристрої року за версією hi-tech.ua best devices 2025

Найкращі ігрові ноутбуки, мишки для роботи, клавіатури для ігор, смартфони та бездротові навушники 2025 року. Серед них ми відзначимо найцікавіші і ті, що можемо рекомендувати купити.


НовостиNews
| 07.20
Samsung вироблятиме найбільше пам’яті для Apple    
Apple logo shop

Samsung стала основним постачальником оперативної пам’яті для лінійки iPhone 17, збільшила свою частку до 60–70 відсотків, тоді як SK Hynix та Micron змістили фокус на випуск високошвидкісної пам’яті для ШІ

| 13.30
Xiaomi Watch 5 – перший розумний годинник з відразу двома медичними сенсорами  
Xiaomi Watch 5

Xiaomi Watch 5 стане старшим рішенням в лінійці пристроїв бренду. Годинник побудований на платформі Qualcomm Snapdragon W5