Google відмовилася від обіцянки не розробляти зброю зі штучним інтелектом
07.02.25
Цього тижня Google внесла зміни до своїх принципів використання штучного інтелекту, видаливши з офіційного сайту заяву про заборону розробки ІІ для військових цілей та стеження. На цей крок звернули увагу журналісти Bloomberg.
Раніше на сторінці принципів компанії був розділ «Додатки, які ми не переслідуватимемо», в якому вказувалося, що Google не розробляє та не впроваджує ІІ, пов’язаний зі зброєю та системами масового спостереження. Наразі цей пункт зник. У відповідь на запит про причини змін у компанії послалися на новий пост у корпоративному блозі, присвячений відповідальному ШІ.
У ньому наголошується на необхідності співробітництва бізнесу, державних структур та міжнародних організацій для створення технологій, що забезпечують безпеку людей, сприяють економічному розвитку та підтримують національну безпеку.
Оновлені принципи Google тепер наголошують на мінімізації потенційної шкоди та упередженості в алгоритмах, а також дотриманні міжнародного права та прав людини.
В останні роки співпраця компанії з військовими структурами США та Ізраїлю спричиняла протести серед співробітників. Незважаючи на запевнення Google у тому, що її технології не використовуються для завдання шкоди людям, глава підрозділу Пентагону з ШІ раніше заявляв, що деякі моделі штучного інтелекту застосовуються для прискорення прийняття рішень у бойових діях.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Огляд ноутбука Acer Predator Helios Neo 16: золота середина



Ми вже тестували збалансовані ігрові ноутбуки Acer Nitro 16, Predator Helios 16 та Predator Helios Neo 14. Сьогодні розповімо про збільшену версію останнього – Predator Helios Neo 16

Asus: Програма винагород ROG Elite Rewards доступна в Україні Asus події в Україні
Бренд Asus Republic of Gamers (ROG) розширює межі своєї програми лояльності, пропонуючи українським геймерам можливість отримувати фірмові аксесуари
Летсплеї та відеоблогери шкодять продажам ігор YouTube ігри статистика
Нове дослідження, опубліковане в журналі Marketing Science, виявило несподіваний ефект інфлюєнсер-маркетингу в ігровій індустрії