1991 та SocialBoost запускають європейський медіахакатон
15.12.22
Міжнародна технологічна організація SocialBoost та impact tech акселератор 1991 запускають триденний 1991 Hackathon: Media, у центрі уваги якого буде пошук цифрових рішень для боротьби із дезінформацією, аналіз даних для медіа та кібергігієна.
Захід відбудеться онлайн та офлайн 20-22 січня 2023 року. Офлайн-частина пройде у Google Campus у Варшаві, Польща. Хакатону передуватиме міні-конференція. Усі ці події зберуть разом медіапрофесіоналів із таких відомих компаній як VoxCheck, AIN.UA та інших задля обговорення найбільш болючих питань, пов’язаних із дезінформацією. Партнером хакатону виступає НАТО.
Команди-переможці за сприяння уряду, міжнародних донорів та ІТ-компаній отримають можливість подальшого розвитку — менторську підтримку протягом одного місяця після завершення хакатону. Це включатиме в себе доступ до нетворку 1991, інвесторів та експертів, особисті зустрічі, консультації та технологічну підтримку. Найкращі команди отримають бенефіти від партнерів, а також матимуть можливість працювати із ведучими спеціалістами зі сфери медіа.
Окрім того, провідна група спікерів хакатону оголосить про запуск Європейського Українського Діджитал Нетворку, мета якого – об’єднати технічних фахівців з України та Європи, які сьогодні живуть у ЄС.
Основний фокус міжнародного хакатону – цифрові та технологічні продукти, які надалі можуть використовуватися урядом, медіа, громадськістю, комерційними організаціями та громадськістю для споживання, обробки, передачі та створення інформації.
Денис Гурський, Голова Правління та співзасновник ГО SocialBoost вірить, що інновації здатні модернізувати медіаринок та його інструменти, вивести тим самим сферу на принципово новий рівень: «Наш хакатон створений для того, щоб через технології сприяти більш усвідомленому використанню медіа та розвитку критичного мислення. У заході візьмуть участь фахівці як з України, так і з-за кордону, щоб мобілізувати якнайбільше зусиль. У результаті ми хочемо стати свідками народження технологічних рішень, які матимуть глобальний потенціал».
«Цим проєктом ми хочемо актуалізувати проблему дезінформації, кібер-, медіа- та інформаційної безпеки, мобілізувати потенціал українських та європейських цифрових професіоналів та активістів, які мають певний досвід, та підтримати репутацію України як сучасного технологічного хаба», — додає Віктор Гурський, виконавчий директор та співзасновник SocialBoost.
Формат та деталі участі
Українці з усього світу та жителі європейських країн, які підтримують Україну, запрошуються до участі у хакатоні, щоб поділитися своїм досвідом, зробити внесок у вирішення глобальних проблем інформаційної безпеки та співпрацювати з провідними експертами та професіоналами в галузі державного управління, ринку та громадянського суспільства.
Учасникам пропонується вирішити завдання у таких напрямках:
- Алгоритми та засоби автоматизації
- Моніторинг новин і даних у реальному часі
- Навчання користувачів
- Стратегічні комунікації
- Відкриті дані та прозорість
- Великі технології та відповідальна реклама
1991 Hackathon: Media розширить можливості тих, хто хоче залишити свій внесок у створення інноваційних цифрових рішень. Основні критерії оцінювання – актуальність, інноваційність, комерційний потенціал, презентація та можливість реалізації.
Участь безкоштовна. Реєстрація для менторів та учасників відкрита до 20-го січня 2023 року. Для отримання додаткової інформації: https://www.1991hack.org.
1991 Hackathon: Media став можливим завдяки щедрій підтримці американського народу через Агенцію США з міжнародного розвитку (USAID).
Партнери хакатону – GovTech Polska, Fundacja Moje Państwo, Google for startups Campus, Centre for Strategic Communication and Information Security, та Kancelaria Prezesa Rady Ministrów.
Державна підтримка надається Дія Бізнес.
Головний інформаційний партнер – Sigma Software Group.
Обзор умных часов BlackView W60: месяц в защите
Когда казалось, что китайские производители уже не могут удивить нас оснащением за низкую цену, появляются смарт-часы BlackView W60 с огромным аккумулятором, фонариком и вменяемым интерфейсом
YouTube добавит рекламу во время пауз видео
Google YouTube рекламаGoogle планирует еще больше увеличить количество рекламы, которую пользователи видят на YouTube, когда они приостанавливают воспроизведение видео.
Intel разработала нейроморфный компьютер Hala Point, который работает как человеческий мозг
Intel компьютер разработкаIntel Hala Point построен на базе 1152 специализированных процессоров Loihi 2, которые в общем насчитывают 140 тысяч вычислительных ядер нейроморфной обработки