Смартфон OnePlus 13T – компактний флагман із Snapdragon 8 Elite та 16 ГБ +1 ТБ пам’яті
29.04.25
OnePlus офіційно представила OnePlus 13T – компактний флагман з акцентом на автономність. Новинка отримала батарею ємністю 6260 мА·год, що більше, ніж у більшості сучасних флагманів, включаючи навіть OnePlus 13 та Galaxy S25 Ultra. Такий приріст досягнуто рахунок застосування кремній-вуглецевої технології, яка дозволяє збільшити щільність енергії без зростання габаритів пристрою.
Незважаючи на ємний акумулятор, смартфон залишається відносно легким – 185 г – і компактним: 6,32-дюймовий LTPO AMOLED-дисплей трохи більше, ніж у базових моделей Apple і Samsung, але на півдюйма менше, ніж у стандартного OnePlus 13. Екран підтримує роздільну здатність 2640× 1-120 Гц, Dolby Vision та HDR.
Апаратна платформа включає флагманський чіп Qualcomm Snapdragon 8 Elite, до 16 ГБ ОЗП та до 1 ТБ вбудованої пам’яті. Камерний блок представлений двома 50-мегапіксельними модулями: основним з OIS та телефото з 2-кратним зумом, а фронтальна камера – 16 Мп. Відмінною рисою OnePlus 13T стала нова кнопка Shortcut Key, що настроюється, замінила звичний повзунок звукових режимів. Вона може запускати програми, робити скріншоти або активувати ІІ-функції.
У Китаї ціна OnePlus 13T стартує від $466 за конфігурацію 12+256 ГБ та досягає $617 за топову версію 16 ГБ + 1 ТБ. Постачання розпочнеться 30 квітня.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Oppo Enco Buds3 Pro – бездротові навушники-довгожителі



Oppo Enco Buds3 Pro – свіжа модель у лінійці навушників компанії з оновленим дизайном та гарною автономністю. Розкажемо докладніше.

Garmin Forerunner 570 і Forerunner 970 випускаються у двох розмірах, готують аналітику та коштують від $550 Garmin смарт-годинник
Garmin Forerunner 570 і Forerunner 970, орієнтовані на спортсменів, які потребують розширених тренувальних функцій та аналітики.
YouTube запускатиме рекламу після ключових моментів відео YouTube сервіс штучний інтелект
YouTube оголосив про запуск нового рекламного формату Peak Points (Пікові Точки), який використовує штучний інтелект Google Gemini для аналізу відеоконтенту.