Гібридний смарт-годинник Garmin Instinct Grossover може працювати до 70 днів
18.11.22
Garmin представила розумний годинник Instinct Grossover, який є гібридною моделлю і може працювати без підзарядки понад два місяці.
Час автономної роботи Garmin Instinct Grossover без підзарядки становить 70 днів. Це стосується версії Solar Edition, обладнаної сонячними елементами. Також компанія заявляє, що гаджет може працювати “нескінченно” в режимі енергозбереження, коли користувачеві доступні тільки дата, час і секундомір.
Garmin Instinct Grossover може відстежувати показники здоров’я, включно з частотою серцевих скорочень, якістю/тривалістю сну та рівнем насичення крові киснем. Крім того, модель отримала підтримку відстеження маркера фізичної форми VO2 Max.
Garmin Instinct Grossover здатний працювати під водою на глибині до 100 метрів. Захист корпусу від ударів та екстремальних температур відповідає військовому стандарту американської армії MIL-STD-810. Серед інших характеристик новинки варто відзначити GPS, пошук вихідної точки (TracBack) та відстеження користувача стосовно заданої точки (Reference Point).
Garmin Instinct Grossover вже доступний для замовлення, але поки що тільки в США. Вартість версії Solar Edition становить $550. Також користувачам доступна стандартна модель за $500. Вона може пропрацювати від 110 годин (з активним GPS) до місяця.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Oppo Enco Buds3 Pro – бездротові навушники-довгожителі



Oppo Enco Buds3 Pro – свіжа модель у лінійці навушників компанії з оновленим дизайном та гарною автономністю. Розкажемо докладніше.

Garmin Forerunner 570 і Forerunner 970 випускаються у двох розмірах, готують аналітику та коштують від $550 Garmin смарт-годинник
Garmin Forerunner 570 і Forerunner 970, орієнтовані на спортсменів, які потребують розширених тренувальних функцій та аналітики.
YouTube запускатиме рекламу після ключових моментів відео YouTube сервіс штучний інтелект
YouTube оголосив про запуск нового рекламного формату Peak Points (Пікові Точки), який використовує штучний інтелект Google Gemini для аналізу відеоконтенту.