Люди з високим доходом дедалі активніше слухають радіо
04.11.15
Міжгалузеве індустріальне об’єднання «Радіокомітет» оприлюднило дані третьої хвилі дослідження радіослухання за 2015 рік в містах України з населенням понад 50 тис. осіб.
Нова хвиля радіодосліджень свідчить про зростання аудиторії з високим доходом – зокрема збільшилась активність радіослухання серед сімей з місячним доходом понад 6 тис. грн.
Радіодослідження здійснює компанія GfK на замовлення «Радіокомітету». Опитування проводилось із 13 липня по 4 жовтня 2015 року. У ньому взяли участь мешканці України з міст із населенням 50 тис. +, у віці від 12 до 65 років. Вибірка склала 12 190 респондентів.
Леся Костромiна, директор напрямів преса та радiо Групи АДВ Україна, переконана – радіо є якісним медіаканалом, яке продовжує розвивати свої сильні сторони. За її словами, окрім низького СРТ (Cost per Thousand), тобто ціни 1000 контактів медіа з аудиторією, та високої аффінітивності для різних цільових груп, радіо привертає увагу забезпеченої аудиторії.
«Частка аудиторії з високим доходом, що слухає радіо, продовжує зростати. За останніми даними вона сягнула третини усіх радіослухачів. Це дуже хороший аргумент, який свідчить на користь цього медіа. Тепер радіо має певні переваги. Адже при плануванні рекламних товарів, які розраховані на аудиторію з прибутком вище середнього, воно забезпечує ефективне охоплення рекламної кампанії», – зазначила Леся Костроміна.
П’ятірка лідерів як за охопленням, так і за рейтингом залишилась незмінною. «Хіт FM», радіо «Шансон» і «Русское радио Украина» займають перші позиції. Четверту і п’яту сходинку посідають «Люкс FM» та «Ретро FM».
За рейтингом на четвертій сходинці, після «Хіт FM», радіо «Шансон» і «Русское радио Украина», – «Радіо П’ятниця», яка вийшла на цю позицію минулої хвилі. П’ятірку лідерів замикає «Люкс FM».
Також, як свідчать дані дослідження, продовжує зростати частка тих, хто слухає радіо через Інтернет, а радіостанції дедалі активніше розвивають мультимедійні платформи.
Окрім того, порівняно з минулими хвилями, спостерігається підвищення частки одружених радіослухачів та власників автомобілів.
Результати дослідження засвідчують і зростання уваги до слухання радіо у західних та північних областях, зокрема у таких містах, як Київ, Харків, Львів.
Не пропустите интересное!
Підписывайтесь на наши каналы и читайте анонсы хай-тек новостей, тестов и обзоров в удобном формате!

Oppo Enco Buds3 Pro – беспроводные наушники-долгожители



Oppo Enco Buds3 Pro – свежая модель в линейке наушников компании с обновлённым дизайном и хорошей автономностью. Расскажем подробнее.

Lenovo ThinkCentre M90a Gen 6 с Nvidia RTX 4050 уже доступен в Европе Lenovo компьютер
Lenovo ThinkCentre M90a Gen 6 позиционируется как универсальное решение для рабочих и мультимедийных задач
Samsung сделает некоторые ИИ-функции галереи Galaxy платными Samsung искусственный интеллект смартфон
В смартфонах Samsung Galaxy может появиться новая функция, связанная с искусственным интеллектом