Люди з високим доходом дедалі активніше слухають радіо
04.11.15
Міжгалузеве індустріальне об’єднання «Радіокомітет» оприлюднило дані третьої хвилі дослідження радіослухання за 2015 рік в містах України з населенням понад 50 тис. осіб.
Нова хвиля радіодосліджень свідчить про зростання аудиторії з високим доходом – зокрема збільшилась активність радіослухання серед сімей з місячним доходом понад 6 тис. грн.
Радіодослідження здійснює компанія GfK на замовлення «Радіокомітету». Опитування проводилось із 13 липня по 4 жовтня 2015 року. У ньому взяли участь мешканці України з міст із населенням 50 тис. +, у віці від 12 до 65 років. Вибірка склала 12 190 респондентів.
Леся Костромiна, директор напрямів преса та радiо Групи АДВ Україна, переконана – радіо є якісним медіаканалом, яке продовжує розвивати свої сильні сторони. За її словами, окрім низького СРТ (Cost per Thousand), тобто ціни 1000 контактів медіа з аудиторією, та високої аффінітивності для різних цільових груп, радіо привертає увагу забезпеченої аудиторії.
«Частка аудиторії з високим доходом, що слухає радіо, продовжує зростати. За останніми даними вона сягнула третини усіх радіослухачів. Це дуже хороший аргумент, який свідчить на користь цього медіа. Тепер радіо має певні переваги. Адже при плануванні рекламних товарів, які розраховані на аудиторію з прибутком вище середнього, воно забезпечує ефективне охоплення рекламної кампанії», – зазначила Леся Костроміна.
П’ятірка лідерів як за охопленням, так і за рейтингом залишилась незмінною. «Хіт FM», радіо «Шансон» і «Русское радио Украина» займають перші позиції. Четверту і п’яту сходинку посідають «Люкс FM» та «Ретро FM».
За рейтингом на четвертій сходинці, після «Хіт FM», радіо «Шансон» і «Русское радио Украина», – «Радіо П’ятниця», яка вийшла на цю позицію минулої хвилі. П’ятірку лідерів замикає «Люкс FM».
Також, як свідчать дані дослідження, продовжує зростати частка тих, хто слухає радіо через Інтернет, а радіостанції дедалі активніше розвивають мультимедійні платформи.
Окрім того, порівняно з минулими хвилями, спостерігається підвищення частки одружених радіослухачів та власників автомобілів.
Результати дослідження засвідчують і зростання уваги до слухання радіо у західних та північних областях, зокрема у таких містах, як Київ, Харків, Львів.
Почему стоит покупать прошлогодние бу смартфоны-флагманы?
Если вы поклонник покупки бюджетных, но новых смартфонов, из салона так сказать, то возможно в следующем году перейдете на б/у флагманы. И вот почему
Телефон Nokia 3210 получил обновленную версию с 2 Мпикс камерой и много мегабайт
Nokia телефонТелефон Nokia 3210 2024 года, который считался более крепким чем Чак Норрис, доступен в трех цветовых вариантах: Grunge black, Y2K gold и Subba blue
Смартфон Vivo X100 Ultra получил телеобъектив 200 Мпикс и Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3
Qualcomm Vivo камера смартфонТоповый смартфон Vivo X100 Ultra получил одну из лучших камер. В нем установлен 1″ модуль с датчиком Sony LYT-900 и 200 Мпикс перископический телеобъектив с сенсором 1/1,4″ ISOCELL HP9, разработанным совместно с Samsung.