За 2024 рік українці зробили оплат онлайн на 33% більше, ніж у 2023 році
19.02.25Українці продовжують активно переходити на безготівкові розрахунки, що підтверджують показники еквайрингу ПриватБанку за 2024 рік. Загальний обсяг платежів картками через його екосистему досяг 1,06 трлн. грн., що на 24% більше, ніж у попередньому році. Це зростання свідчить про зміцнення довіри до цифрових платежів та розвиток безготівкової економіки.
Найбільшу частку безготівкових транзакцій становили платежі через стаціонарні POS-термінали, які принесли 973 млрд. грн. Бізнес також посилив свою інтеграцію з безготівковими сервісами: кількість активних торгових терміналів у мережі Приватбанку збільшилась на 7,5% і досягла 288 тисяч.
Особливо помітне зростання показало послуга «Термінал», що дозволяє підприємцям приймати платежі через смартфон. Обсяг сплат через цей додаток за рік майже подвоївся і сягнув 9,6 млрд грн. Інтернет-розрахунки також продемонстрували динамічне зростання: обсяг платежів зріс на 33%, а через сервіс LiqPay було сплачено товарів та послуг на суму 77 млрд. грн.
Цифровізація банківських послуг та спрощення прийому платежів сприяють скороченню обороту готівки, прискорюючи перехід до безготівкової економіки. Українці дедалі активніше використовують цифрові рішення, а бізнес адаптується до нових фінансових умов. Приватбанк залишається одним із ключових драйверів цього процесу, пропонуючи зручні інструменти для електронних розрахунків.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Oppo Enco Buds3 Pro – бездротові навушники-довгожителі



Oppo Enco Buds3 Pro – свіжа модель у лінійці навушників компанії з оновленим дизайном та гарною автономністю. Розкажемо докладніше.

Garmin Forerunner 570 і Forerunner 970 випускаються у двох розмірах, готують аналітику та коштують від $550 Garmin смарт-годинник
Garmin Forerunner 570 і Forerunner 970, орієнтовані на спортсменів, які потребують розширених тренувальних функцій та аналітики.
YouTube запускатиме рекламу після ключових моментів відео YouTube сервіс штучний інтелект
YouTube оголосив про запуск нового рекламного формату Peak Points (Пікові Точки), який використовує штучний інтелект Google Gemini для аналізу відеоконтенту.