Mazda вперше за 28 років змінить логотип
31.01.25
Mazda вперше з 1997 року вирішила змінити свій логотип. Оновлений варіант адаптований під цифрові платформи: він отримав більш лаконічний та плоский дизайн, що має покращити його сприйняття на екранах смартфонів та інших пристроїв.
Офіційної заяви компанії поки не надійшло, і на даний момент її веб-ресурси продовжують використовувати колишню версію емблеми. Однак новий логотип вже був зареєстрований Mazda у Патентному відомстві Японії влітку 2024 року, а зображення оновленого варіанта з’явилися у мережі.
Зміна не торкнулася основних елементів фірмового знака: овал, що обрамляє стилізовану букву «M», зберігся. Однак лінії стали чіткішими, а колірна гама перейшла до монохромного варіанту. Відмова від металевої текстури і складної багатошаровості зробить емблему, що більш читається в цифровому середовищі.
Таке рішення Mazda вписується в загальний тренд автомобільної індустрії спрощення фірмового стилю. Раніше подібну модернізацію логотипів провели Volkswagen, Audi, BMW та Nissan, наводячи візуальне оформлення у відповідність до сучасних стандартів цифрового дизайну.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Кращі спортивні смарт-годинники в 2025 році
Порівняємо трьох цікавих представників спортивного класу смарт-годинників — Samsung Galaxy Watch 7 Ultra, Garmin Instinct 3 та Amazfit T-Rex 3 Pro. Рекомендації щодо вибору цих спортивних смарт-годинників – який для кого.
Топ ігрових клавіатур – рейтинг флагманів механічного геймінгу
У цьому огляді ми розглянемо чотири преміальні механічні клавіатури, які позиціонуються Asus, Razer, Logitech та SteelSeries як флагманські моделі
У Steam з’являться Андроїд-ігри Valve Андроід
Valve орієнтує нову можливість насамперед на студії, що працюють над VR-проектами для Android
OpenAI представила GPT-5.1 – додано варіанти відповіді швидкий або розумний оновлення штучний інтелект
OpenAI додала в Chat GPT самостійно вибираючий режим Auto, яке відгалуження застосувати до кожного запиту


