Mazda вперше за 28 років змінить логотип
31.01.25
Mazda вперше з 1997 року вирішила змінити свій логотип. Оновлений варіант адаптований під цифрові платформи: він отримав більш лаконічний та плоский дизайн, що має покращити його сприйняття на екранах смартфонів та інших пристроїв.
Офіційної заяви компанії поки не надійшло, і на даний момент її веб-ресурси продовжують використовувати колишню версію емблеми. Однак новий логотип вже був зареєстрований Mazda у Патентному відомстві Японії влітку 2024 року, а зображення оновленого варіанта з’явилися у мережі.
Зміна не торкнулася основних елементів фірмового знака: овал, що обрамляє стилізовану букву «M», зберігся. Однак лінії стали чіткішими, а колірна гама перейшла до монохромного варіанту. Відмова від металевої текстури і складної багатошаровості зробить емблему, що більш читається в цифровому середовищі.
Таке рішення Mazda вписується в загальний тренд автомобільної індустрії спрощення фірмового стилю. Раніше подібну модернізацію логотипів провели Volkswagen, Audi, BMW та Nissan, наводячи візуальне оформлення у відповідність до сучасних стандартів цифрового дизайну.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Огляд клавіатури Logitech G PRO X TKL RAPID: тонкі налаштування



Нова клавіатура Logitech G PRO X TKL RAPID не просто пропонує фірмово високу якість та механічні перемикачі. Вона також дає змогу змінювати деякі параметри спрацьовування кнопок. Розкажемо докладніше

Електроскутер Suzuki e-Address із запасом ходу 87 км з’явиться у продажу до кінця 2025 року електротранспорт
Suzuki e-Address отримав 17-літровий відсік під сидінням, світлодіодне освітлення та 4,2-дюймовий TFT-дисплей з можливістю підключення смартфона.
ШІ-відеогенератор OmniHuman-1 від власників TikTok створює надреалістичні відео з будь-якого фото відео штучний інтелект
Технологія OmniHuman-1 заснована на мікшуванні даних, що дозволяє їй генерувати відео з високим ступенем реалізму.