Електроскутер Suzuki e-Address із запасом ходу 87 км з’явиться у продажу до кінця 2025 року
11.02.25
Suzuki представила свій перший повністю електричний скутер e-Address, який дебютував на виставці “Bharat Mobility Global Expo 2025” у Нью-Делі. В Індії модель отримає назву e-Access, а на європейському ринку вийде під позначенням e-Address 125.
Електроскутер оснащений 4-кіловатним мотором з крутним моментом 15 Нм, який живиться від літій-залізо-фосфатного акумулятора ємністю 3,07 кВт·год. Заявлений запас ходу – до 87 км, повна зарядка займає 6,7 години. Серед режимів руху – економічний Eco, посилене рекуперативне гальмування A та B, що імітує поведінку бензинового скутера. Також передбачено можливість руху заднім ходом.
Suzuki e-Address отримав 17-літровий відсік під сидінням, світлодіодне освітлення та 4,2-дюймовий TFT-дисплей з можливістю підключення смартфона. Висота сидіння складає 765 мм, а маса скутера – 122 кг. Передня підвіска – телескопічна вилка, задня – маятникова з амортизатором. Скутер оснащений 12-дюймовими колесами, переднім дисковим та заднім барабанним гальмом.
Для моделі пропонуються додаткові аксесуари, включаючи тоноване вітрове скло, 27-літровий кофр та підставки. В Індії продажі стартують у квітні, в Європі e-Address з’явиться до кінця 2025 року. Виробництвом займеться підрозділ Suzuki Motorcycle India.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Огляд ноутбука Acer Predator Helios Neo 16: золота середина



Ми вже тестували збалансовані ігрові ноутбуки Acer Nitro 16, Predator Helios 16 та Predator Helios Neo 14. Сьогодні розповімо про збільшену версію останнього – Predator Helios Neo 16

Xbox 360 виявилося легко зламати за допомогою USB-флешки Microsoft Xbox хакер
BadUpdate використовує вразливість у гіпервізорі Microsoft Xbox 360, а для його активації необхідний спеціальний USB-ключ, код та пробна версія Rock Band Blitz
Tesla Autopilot не бачить намальованих доріг та дітей у тумані через використання камер без лідарів Tesla
Критики сумніваються у підході Tesla, оскільки камери мають обмеження, які можуть бути вирішені використанням лідерів.