YouTube додасть на телевізорах 30-секундну рекламу, яку не можна пропустити, та банери під час паузи
24.05.23
Адміністрація YouTube додасть у ролики які показуються на телевізорах 30-секундну рекламу без можливості її пропустити. Зміна торкнеться найпопулярнішого контенту.
Глядачі бачитимуть одну 30-секундну рекламу замість двох 15-секундних пауз. Це не означає, що коротші вставки повністю зникнуть. 30-секундні рекламні ролики будуть доступні рекламодавцям через YouTube Select – спеціалізовану рекламну платформу, орієнтовану на 5% найпопулярніших матеріалів. Цікаво, що кілька років тому YouTube вже скасував 30-секундну рекламу та ввів ті самі здвоєні покази по 15 секунд.
В YouTube стверджують, що 70% показів Select припадають на телевізори, що робить їх ідеальною платформою для довшої реклами.
YouTube також оголосив, що починає тестувати рекламу, яка з’являється коли глядач ставить відео на телевізорі на паузу. За інформацією AdWeek, на паузі відображатиметься банер у вигляді рамки навколо відео, який може бути видалений натисканням кнопки «Відхилити».
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 – доступні флагманські технології



У Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 однаково гарні дисплеї, великі акумулятори, є підтримка оновлень софту протягом 6 років. Розкажемо докладніше, чим ще вони цікаві.

Google Photos додасть функцію Ultra HDR навіть для старих фото Google додаток оновлення фото
Google почала поступово впроваджувати нову функцію у програмі Google Photos, яка дозволяє перетворювати стандартні фотографії на формат Ultra HDR
Смартфон Vivo X200 Ultra отримав Zeiss-оптику в камерах та 3,7-кратний оптичний зум Vivo камера смартфон
Vivo анонсувала новий флагман X200 Ultra, який покликаний скласти конкуренцію пристроям високого класу, особливо в галузі мобільної фотографії та відеозапису