Xiaomi YU7 – кросовер потужністю 690 к.с. та запасом ходу до 835 км
31.05.25
Xiaomi офіційно представила кросовер YU7, який став першим SUV у лінійці компанії. Ця модель продовжує успіх седана SU7, продаж якого за 14 місяців перевищив 258 тисяч штук. Лише у квітні компанія поставила 28 тисяч таких машин.
Xiaomi YU7 – це високопродуктивний електричний кросовер з акцентом на аеродинаміку та преміальний комфорт. Фірмова «акулія» передня частина отримала фари у формі крапель води, що розтікаються, а кузов оснащений найбільшим серед серійних моделей цілісним алюмінієвим капотом. Особливу увагу приділили управлінню повітряними потоками: у конструкції передбачено безліч вентиляційних каналів, активні жалюзі та оптимізовані диски, що дозволило досягти коефіцієнта лобового опору всього 0,245.
За розмірами Xiaomi YU7 близький до Tesla Model X: довжина складає майже 5 метрів, а колісна база — 3 метри. монітором для пасажирів. Передні сидіння оббиті шкірою Nappa і оснащені функцією масажу, а задні регулюються по нахилу і доповнені індивідуальним клімат-контролем.
Xiaomi YU7 базується на одному електродвигуні потужністю 320 к.с. з розгіном до 100 км/год за 5,9 секунди і максимальною швидкістю 240 км/год. Запас ходу досягає 835 кілометрів за циклом CLTC. У більш просунутих версіях Pro та Max встановлені два двигуни з повним приводом. Pro видає 496 к.с., розганяється до 100 км/год за 4,3 секунди та може проїхати до 760 кілометрів. Max пропонує 690 к.с., розгін до 100 км/год за 3,2 секунди, максимальну швидкість 253 км/год та запас ходу до 770 кілометрів. Швидке заряджання дозволяє заповнити до 80% ємності батареї за 12 хвилин, а за 15 хвилин отримати запас ходу до 620 кілометрів.
Підвіска у Xiaomi YU7 пневматична з можливістю зміни дорожнього просвіту до 222 мм. В оснащенні також адаптивні амортизатори та гальмівна система Brembo. За безпеку та частково автоматизоване водіння відповідає комплекс із лідара на даху, радарів, HD-камер та ультразвукових датчиків.
Поки Xiaomi не розкриває точних цін, але засновник компанії Лей Цзюнь спростував чутки про старт із 200 тисяч юанів. За його словами, вартість YU7 буде на 60-70 тисяч юанів вищою, ніж у Tesla Model Y, яка в Китаї коштує від 263 500 юанів. Очікується, що фінальну ціну буде оголошено у липні. Таким чином, Xiaomi YU7 стає серйозним претендентом у сегменті преміальних електричних SUV, пропонуючи поєднання сучасних технологій, комфорту та продуктивності.
Версії та характеристики Xiaomi YU7:
YU7 (базова):
- Один двигун: 320 л.с. (235 кВт), 528 Н·м
- 0-100 км/год за 5,9 с, макс. швидкість – 240 км/год
- Батарея: 96,3 кВт·год, запас ходу (CLTC) – 835 км
YU7 Pro:
- Два двигуни, повний привід: 496 к.с. (365 кВт), 690 Н·м
- 0–100 км/год за 4,3 секунди
- Запас ходу – 760 км
YU7 Max:
- Два двигуни, повний привід: 690 к.с. (508 кВт), 866 Н·м
- 0-100 км/год за 3,2 с, макс. швидкість – 253 км/год
- Батарея: 101,7 кВт·год, запас ходу – 770 км
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Ugreen Uno RG Gan – зарядка 100 Вт із посмішкою



Мені подобається, як воно заряджається, швидко, не сильно гріється, ще й усміхається. Ймовірно, така ситуація була у голові у співробітників компанії Ugreen, коли вони розробляли нову модель Ган-зарядки.

ШІ – прибутковий. OpenAI заробила $10 мільярдів річного доходу бізнес фінанси штучний інтелект
OpenAI повідомила про зростання річного доходу до $10 мільярдів у перерахунку на поточний темп (ARR), що майже вдвічі перевищує рівень грудня 2024 року
Сплатити штраф ТЦК у «Резерві+» можна буде вже в червні з 50% знижкою війна додаток події в Україні
У додатку «Резерв+» вже зараз відображаються повідомлення про порушення, наприклад: «схоже, у вас є проблеми з військовим обліком».