Вийшла версія Media Player Classic 2.4.0. Його можна скачати безкоштовно
13.02.25
Media Player Classic Home Cinema (MPC-HC) отримав оновлення до версії 2.4.0, незважаючи на офіційне припинення підтримки в 2017 році. Нова версія пропонує покращену функціональність та сучасний інтерфейс. При цьому це все ще легкий у плані навантаження на систему та безкоштовний медіаплеєр.
Серед ключових змін:
- Оновлені фільтри LAV (0.79.2-27-gd98fc) та MPC Video Renderer (0.9.3.2363).
- Об’єднана кнопка для відтворення та паузи.
- Виправлення помилок, включаючи рідкісні збої на субтитрах PGS.
- Автоматичний та ручний пошук субтитрів.
- Розширені налаштування відео: обертання, дзеркалювання, масштабування.
- Підтримка HDR-відео (через madVR або MPC Video Renderer).
- Темна тема та можливість налаштування інтерфейсу.
Оригінальна версія програми розроблялася програмістом Gabest і мала інтерфейс, схожий на Windows Media Player 6.4, але при цьому використовувала іншу кодову базу.
Після зупинки розвитку оригінальної версії у 2006 році з’явилося кілька форків, серед яких найбільш відомі MPC-HC (Home Cinema) та MPC-BE (Black Edition). Ці проекти продовжують розвиток плеєра, додаючи нові функції та підтримку сучасних технологій.
Media Player Classic розповсюджується за ліцензією GNU GPL і доступний на платформі SourceForge під назвою Guliverkli.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Огляд ноутбука Acer Predator Helios Neo 16: золота середина



Ми вже тестували збалансовані ігрові ноутбуки Acer Nitro 16, Predator Helios 16 та Predator Helios Neo 14. Сьогодні розповімо про збільшену версію останнього – Predator Helios Neo 16

Asus: Програма винагород ROG Elite Rewards доступна в Україні Asus події в Україні
Бренд Asus Republic of Gamers (ROG) розширює межі своєї програми лояльності, пропонуючи українським геймерам можливість отримувати фірмові аксесуари
Летсплеї та відеоблогери шкодять продажам ігор YouTube ігри статистика
Нове дослідження, опубліковане в журналі Marketing Science, виявило несподіваний ефект інфлюєнсер-маркетингу в ігровій індустрії