Volkswagen припинила випуск двигунів лінійки VR6
21.12.24
12 грудня 2024 року увійшло в історію Volkswagen як день завершення виробництва легендарного двигуна VR6. Андреас Г. Шлейт, менеджер зі зв’язків із громадськістю Volkswagen Passenger Cars, повідомив про цю подію в LinkedIn. Двигун VR6, випущений тиражем майже 1,87 мільйона екземплярів за 34 роки, став культовим серед автолюбителів завдяки своїй унікальній конструкції та характеристикам.
Історія та особливості VR6
Вперше двигун VR6 був представлений у 1991 році на Женевському автосалоні у третьому поколінні VW Golf. Розміщення циліндрів у двигуні схоже на розміщення V-подібному, відмінністю є те, що кут між циліндрами становить 15°, а не 45°, 60° або 90°.
Назва VR6 походить від комбінації слів V-подібний двигун (нім. V-Motor) та рядний двигун (нім. Reihenmotor). Цифра 6 назві вказує кількість циліндрів, тобто. двигун V6. У Європі двигун VR6 був введений в експлуатацію у 1991 році на моделях Volkswagen Passat та Volkswagen Corrado, а у Північній Америці – наступного року. Моделі Passat, універсал Passat Variant та американський варіант Corrado комплектувалися оригінальними двигунами об’ємом 2,8 літра.
Європейська версія Corrado і повнопривідний Passat Syncro мали 2,9-літрові двигуни потужністю 190 кінських сил. У 1999 році була проведена модифікація двигуна: 24-клапанний об’ємом 2,8 літра. Потужність склала 204 л.с, а момент, що крутить, – 265 Н⋅м. Їм комплектувалися моделі Golf та Bora, але двигун був несумісний з моделлю Passat.
З часом VR6 став візитною карткою для багатьох моделей Volkswagen, включаючи Passat, Corrado, Touareg, Phaeton, Sharan, а також безліч інших автомобілів концерну VW, таких як Audi Q7, SEAT Leon, Skoda Superb і навіть Porsche Cayenne. Деякі моделі Mercedes-Benz, наприклад Vito, також оснащувалися цим двигуном.
Причини завершення виробництва
Виробництво VR6 у Європі припинилося VAG ще в середині 2010-х років через посилення екологічних стандартів. Однак він продовжував встановлюватись на автомобілі для Північної Америки і особливо для китайського ринку, де попит на цей двигун залишався високим. Однак навіть у Китаї з урахуванням сучасних вимог до викидів та переходу на електрифікацію від VR6 довелося відмовитись.
VR6 залишиться в пам’яті як один із самих знакових двигунів, що поєднує потужність, надійність та унікальний звук. Його компактність і універсальність зробили його ідеальним вибором для автомобілів різних класів. Завершення виробництва знаменує кінець епохи, але залишає багату спадщину автомобільної історії.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Огляд смартфона Oppo A40m (CPH2669): початок
Смартфон Oppo A40m приємно вражає дизайном та набором деяких компонентів, які роблять із нього модель впевненого нижнього середнього класу. Розберемося в деталях
SanDisk випустила SSD для iPhone з магнітом MagSafe iPhone SanDisk SSD
SanDisk Creator Phone SSD забезпечує швидкість читання до 1000 МБ/с та запису до 950 МБ/с. Накопичувач захищений силіконовим покриттям, стійкий до падіння з висоти.
Porsche 911 Carrera S у 2025 році стане потужнішим, але не отримає механічної коробки передач Porsche автомобіль
Головним покращенням Porsche 911 Carrera S 2205 стала модернізована версія 3,0-літрового опозитного турбодвигуна, потужність якого збільшена до 480 к.с. (353 кВт), що на 30 л. більше