Ще один бренд капсом. Redmi оновлює логотип та стратегію розвитку компанії
25.11.24
Redmi, суббренд Xiaomi, представив новий логотип, написаний великими літерами “REDMI”, що символізує стратегічну трансформацію компанії. Ця зміна спрямована на розширення асортименту продукції та зміцнення позицій бренду на ринку.
Однією із ключових новинок стало оголошення про запуск нової лінійки смартфонів під назвою “Turbo”, яка замінить попередню серію “K”. Нова серія зосередиться на продуктивності та конкуруватиме в сегменті доступних пристроїв з високою потужністю. При цьому серія “K” перетворюється на прямого конкурента преміальних моделей, пропонуючи висококласні характеристики за вигідною ціною.
Як зазначив президент Xiaomi Mobile Phone Лу Вейбінг, зміни є частиною довгострокової стратегії бренду. Генеральний директор Redmi Ван Тен Томас уточнив, що в той час як Xiaomi переходить у вищі цінові сегменти з преміальними моделями, серія “K” збереже фокус на співвідношенні ціна/продуктивність, а серія Pro надаватиме повноцінний флагманський досвід.
Свого часу і Nokia приїхала до Барселони на Mobile World Congress 2023 і заявила про плани зосередитися на «агресивному зростанні».Новий логотип став виразом динамічної, енергійної та сучасної Nokia.
Фінська компанія заснована в середині ХІХ століття, вперше за майже 60 років змінила легендарний логотип.
ua/wp-content/webp-express/webp-images/uploads/2023/02/nokia-new-logo-2023-3.jpg.webp 615w, https://hi-tech.ua/wp-content/webp-express/webp-images/uploads/2023/02/nokia-new-logo-2023-3-205x115.jpg.webp 205w, https://hi-tech.ua/wp-content/webp-express/webp-images/uploads/2023/02/nokia-new-logo-2023-3-300x169.jpg.webp 300w" data-sizes=" (max-width: 615px) 100vw, 615px" data-ll-status="loaded" />
Генеральний директор Nokia Пекка Лундмарк в інтерв’ю Reuters назвав ключові етапи стратегії компанії. Це перезавантаження, прискорення та масштабування. Перша стадія успішно завершилась.
Зміни продиктовані бажанням компанії уникнути асоціації з телефонами, адже вона вже не займається їх виробництвом. Цей бізнес кілька років належить HMD Global.
Керівництво Nokia хоче запустити новий бренд, який буде сконцентрований на мережах та промисловій цифровізації. Компанія намагатиметься наростити частку послуг бездротового зв’язку з мережевим обладнанням та продавати клієнтам приватні мережі 5G. У 2022 році корпоративні продажі зросли на 21% і отримали частку 8% (2,11 млрд євро).
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 – доступні флагманські технології



У Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 однаково гарні дисплеї, великі акумулятори, є підтримка оновлень софту протягом 6 років. Розкажемо докладніше, чим ще вони цікаві.

З’ясувалося, що термогель Gigabyte GeForce RTX 5080 може витікати при вертикальній установці відеокарти Gigabyte відеокарта
З’явилася перша скарга на термоінтерфейс, який Gigabyte використовує у своїх топових відеокартах GeForce RTX 5080 та RTX 5090 серії Aorus Master
Instagram Edits — новий додаток для редагування відео Instagram додаток
Meta представила додаток Edits, призначений для створення та редагування відео спеціально під Instagram