Німецька залізниця наймає спеціалістів з MS-DOS та Windows 3.11 для підтримки роботи дисплеїв машиніста у поїздах
03.02.24
Німецька залізнична компанія опублікувала вакансію адміністратора Windows 3.11 і працівника з досвідом роботи з MS-DOS.
Згідно опису, у перелік зобов’язань входить контроль системи з процесорами 166 МГц і 8 МБ оперативної пам’яті. Може здатися трохи тривожним, що сучасні залізниці все ще працюють на таких старовинних системах, але критично важливі системи часто дотримуються філософії «поки не зламано, не ремонтуй». Це програмне забезпечення відповідає за «систему відображення кабіни водія у високошвидкісних і регіональних поїздах, яка показує водієві найважливіші технічні дані в режимі реального часу».
Windows 3.1 примітна тим, що була першою операційною системою Microsoft з графічним інтерфейсом користувача та інтегрованою мережею з мережевим стеком у захищеному режимі. Корпорація Майкрософт запустила цю ОС в 1992 році та припинила її підтримку 31 грудня 2001 року.
Система зараз використовується в німецьких потягах ICE 1 та ICE 2. Нібито MS-DOS і Win 3.11 будуть перебувати в експлуатації до 2030 року або пізніше. Також стверджується, що одна із залізничних систем під керуванням Win 3.11 має BIOS 1996 року та процесор 166 МГц плюс 8 МБ оперативної пам’яті.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Oppo Pad SE: планшет на довгий день



Новий планшет Oppo Pad SE відрізняється якісним екраном та великим акумулятором. Він зручний як при домашньому використанні, так і в подорожах. Розкажемо докладніше

Ploopy Knob – високоточний контролер для прокручування на ПК комп'ютер
Ploopy Knob – мініатюрний енкодер призначений для точного керування параметрами у професійних додатках
Samsung Galaxy Flip7 отримав екран на всю зовнішню кришку корпусу Samsung події у світі смартфон
Samsung Galaxy Flip7 оснастили найбільшим зовнішнім екраном у серії – 4,1-дюймовим Super AMOLED-дисплеєм