Netflix веде розробку понад 80 ігор і планує випускати по одній щомісяця
26.07.24
Підхід Netflix до максимального засилля кіно і серіалів, схоже, може проявитися в ігровому напрямку компанії. Про якість таких розробок у принципі одразу можна не говорити.
Керівництво медіа-холдингу Netflix провело зустріч із інвесторами, на якій обговорили ігровий підрозділ компанії. Воно функціонує з кінця 2021 року і до кінця 2023 року досягло першого значущого успіху — випущена мобільна версія збірки Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition виявилася якіснішою за такі версії для ПК і консолей.
Компанія задоволена поточними результатами та планує подальший розвиток ігрового спрямування. В даний час у розробці знаходиться понад 80 ігор, більшість з яких засновані на фільмах та серіалах Netflix. Інвесторам повідомили, що геймдизайнери працюють над іграми за мотивами “Емілі в Парижі” (Emily in Paris), “Продажи з видом на захід сонця” (Selling Sunset), “Гра в кальмара” (Squid Game) та інших.
Багато проектів стануть частиною серії Netflix Stories, в рамках якої щомісяця випускатиметься нова гра.
Netflix визнає, що в даний час ігровий підрозділ не приносить великого прибутку, проте його зміст не вимагає значних інвестицій. Загалом, він успішно справляється із завданням збільшення залученості публіки до франшизів Netflix.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Кращі спортивні смарт-годинники в 2025 році
Порівняємо трьох цікавих представників спортивного класу смарт-годинників — Samsung Galaxy Watch 7 Ultra, Garmin Instinct 3 та Amazfit T-Rex 3 Pro. Рекомендації щодо вибору цих спортивних смарт-годинників – який для кого.
Топ ігрових клавіатур – рейтинг флагманів механічного геймінгу
У цьому огляді ми розглянемо чотири преміальні механічні клавіатури, які позиціонуються Asus, Razer, Logitech та SteelSeries як флагманські моделі
Дослідження: 70% підлітків в Україні використовують ШІ дослідження події в Україні штучний інтелект
В умовах повномасштабної війни українці зберігають високу онлайн-активність: 97% мають доступ до інтернету, а 92% користуються ним щодня.
Apple iPhone Pocket – шкарпетка для iPhone за $230 Apple iPhone
Apple повернулася до експериментів з дизайном аксесуарів, представивши iPhone Pocket – в’язану сумку для смартфона, створену у співпраці з японським брендом Issey Miyake.


