Netflix додала пошук фільмів та серіалів за зразковим описом
17.04.25
Платформа Netflix розпочала обмежене тестування нової функції пошуку, що базується на технологіях штучного інтелекту компанії OpenAI. Як повідомляє агентство Bloomberg, на даному етапі інструмент доступний лише частині користувачів з Австралії та Нової Зеландії.
На відміну від стандартного пошуку за іменами акторів, назвами або жанрами, нова функція дозволяє знаходити контент за допомогою описів, виражених у формі звичайної розмовної мови. Користувачі можуть формулювати запити, орієнтуючись на настрій або загальне враження, яке вони очікують отримати від перегляду. Наприклад, під час введення запиту «щось сумне» система запропонує серіали та фільми драматичного характеру. Така можливість забезпечується рахунок використання генеративного ІІ, що дозволяє обійтися без традиційних ключових слів і, як передбачається, полегшує процес підбору матеріалів для перегляду.
Netflix і раніше застосовував технології штучного інтелекту формування персоналізованих рекомендацій з урахуванням історії переглядів. Зараз компанія продовжує вивчати нові напрямки, в яких можна задіяти можливості ШІ.
Поки що доступ до експериментальної функції мають лише власники пристроїв із операційною системою iOS. Інформації про можливу підтримку Android поки не надходило. Найближчим часом Netflix планує розширити географію тестування, включаючи ринок США.
Крім того, стрімінговий сервіс впровадив підтримку формату HDR10+, що дозволяє покращити візуальне сприйняття відеоконтенту за рахунок використання динамічних метаданих. Ця технологія сприяє більш точної передачі деталей як у світлих, так і темних ділянках зображення, а також забезпечує підвищену насиченість кольорів та покращений контраст. Для перегляду матеріалів у форматі HDR10+ потрібно пристрій, сумісний з цією технологією, та наявність передплати рівня Netflix Premium.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Oppo Enco Buds3 Pro – бездротові навушники-довгожителі



Oppo Enco Buds3 Pro – свіжа модель у лінійці навушників компанії з оновленим дизайном та гарною автономністю. Розкажемо докладніше.

Garmin Forerunner 570 і Forerunner 970 випускаються у двох розмірах, готують аналітику та коштують від $550 Garmin смарт-годинник
Garmin Forerunner 570 і Forerunner 970, орієнтовані на спортсменів, які потребують розширених тренувальних функцій та аналітики.
YouTube запускатиме рекламу після ключових моментів відео YouTube сервіс штучний інтелект
YouTube оголосив про запуск нового рекламного формату Peak Points (Пікові Точки), який використовує штучний інтелект Google Gemini для аналізу відеоконтенту.