LinkedIn заробила $2 млрд на преміум-підписках за 2024 рік
01.02.25
LinkedIn за останні 12 місяців заробив рекордні 2 мільярди доларів на преміум-підписках, продемонструвавши річне зростання доходів на 9%.
Платформа, аудиторія якої перевищує 1 мільярд користувачів, продовжує розвиватися, хоча у фінансовій звітності Microsoft її показники менш помітні, як у період незалежності. За даними квартального звіту, опублікованого в середу, доход LinkedIn збільшився на 9% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Генеральний директор Microsoft Сатья Наделла підтвердив, що надходження від передплат перевищили 2 мільярди доларів.
У березні 2024 року прибуток від преміум-підписок оцінювався в 1,7 мільярда доларів, що становило близько 12,5% від загального доходу LinkedIn, який за рік досяг 16,2 мільярда доларів. Глава LinkedIn Райан Росланскі зазначив, що створення підписного бізнесу такого масштабу вдалося лише небагатьом цифровим компаніям.
Незважаючи на позитивну динаміку, Microsoft робить ставку на інші напрямки, особливо у сфері штучного інтелекту, який демонструє стрімке зростання. За словами Наделли, прибуток від ІІ-департаменту компанії досяг 13 мільярдів доларів на рік, що на 175% більше, ніж роком раніше. LinkedIn продовжує зміцнювати преміальний сегмент, пропонуючи користувачам нові інструменти на основі ІІ, які вже застосовують 40% передплатників.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Oppo Enco Buds3 Pro – бездротові навушники-довгожителі



Oppo Enco Buds3 Pro – свіжа модель у лінійці навушників компанії з оновленим дизайном та гарною автономністю. Розкажемо докладніше.

Офіційно представлений дизайн Google Material 3 Expressive Google Андроід оновлення
У рамках заходу The Android Show: I/O Edition компанія Google офіційно анонсувала візуальне оновлення інтерфейсу Android під назвою Material 3 Expressive
Смартфони Meizu Note 16 та Note 16 Pro – бюджетник та середньо бюджетні смартфони за $200 Meizu смартфон
Компанія Meizu випустила кілька моделей смартфонів у лінійці Meizu 16. Вони помітно відрізняються за рівнем компонентів та характеристиками.