Легендарний логотип Nokia змінили вперше майже за 60 років
27.02.23
Nokia приїхала до Барселони на Mobile World Congress 2023 і заявила про плани зосередитися на “агресивному зростанні”. Новий логотип став виразом “динамічної, енергійної та сучасної Nokia”.
Фінська компанія заснована в середині XIX століття вперше за майже 60 років змінила легендарний логотип.
Генеральний директор Nokia Пекка Лундмарк (Pekka Lundmark) в інтерв’ю Reuters назвав ключові етапи стратегії компанії. Це перезавантаження, прискорення і масштабування. Перша стадія успішно завершилася.
Зміни продиктовані бажанням компанії піти від асоціації з телефонами, адже вона вже не займається їхнім виробництвом. Цей бізнес кілька років належить HMD Global.
Керівництво Nokia хоче запустити новий бренд, який буде сконцентрований на мережах і промисловій цифровізації. Компанія намагатиметься наростити частку послуг бездротового зв’язку з мережевим обладнанням і продавати клієнтам приватні мережі 5G. У 2022 році корпоративні продажі зросли на 21% і отримали частку 8% (€2,11 млрд).
вологість:
тиск:
вітер:
Огляд смартфона Oppo Reno 11F: батарея – вогонь!
Oppo Reno 11F – новий смартфон цього року. У ньому є як цікаві можливості, так і компроміси. Розберемося чому це швидше за все одна з найкращих моделей середнього класу
Співробітників Moderna зобов’язали використовувати ChatGPT не менше 20 разів на день
медицина штучний інтелектСпівпраця компаній OpenAI та Moderna орієнтована на прискорення розробки нових медичних препаратів, що в перспективі принесе значні вигоди пацієнтам.
CAPTCHA буде ставати дедалі складнішою, але альтернативи вже існують
безпека інтернетБоти, які намагаються імітувати людей, стають дедалі «розумнішими» і розвиваються. 50% “користувачів”, які передають капчу, насправді є ботами.