Honda та Nissan планують об’єднання та запросили в майбутній холдинг Mitsubishi
29.12.24
Японські автовиробники Honda та Nissan підписали меморандум про взаєморозуміння, який може призвести до створення нового холдингу – третього за величиною у світі після Toyota та Volkswagen.
Переговори між компаніями планується завершити до червня 2025 року, а формування холдингу – до серпня 2026 року. Mitsubishi Motors, яка є партнером Nissan з 2016 року, також розглядає можливість приєднання, рішення про це очікується у січні 2025 року.
Передбачувана ринкова капіталізація об’єднаної корпорації становитиме $54 млрд, а з урахуванням Mitsubishi — $58 млрд, що помітно нижче за $287 млрд у Toyota. Тим не менш, за обсягами продажів – понад 8 млн автомобілів на рік – новий альянс стане третім найбільшим автовиробником у світі. Для порівняння, Toyota продала 11,2 млн машин у 2023 році, а Volkswagen – 9,24 млн.
Злиття може особливо допомогти Nissan, який зазнає труднощів через падіння продажів у Китаї та США, а також оголосив про скорочення 9 000 робочих місць та зниження виробничих потужностей на 20%.
Компанії мають намір зосередитись на спільних інвестиціях у розробку електромобілів та технологій автономного водіння, щоб посилити позиції у боротьбі з китайськими конкурентами.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

GTA VI – чого чекати і що вже відомо про найочікуванішу гру індустрії?



GTA VI, безсумнівно, найочікуваніша гра індустрії. У YouTube її трейлери дивляться десятки мільйонів за 12 годин, а Книга рекордів Гінеса не встигає реєструвати рекордні цифри

Ігри Metal Gear з 1987 року розпродалися тиражем понад 62,9 млн копій ігри статистика
Оновлена статистика, помічена користувачем MauroNL на форумі ResetEra, відображає помітний приріст продажів Silent Hill та Metal Gear за останній рік.
Huawei MateBook Pro – перший ноутбук компанії на HarmonyOS. Ніякої Windows Huawei ноутбук операційна система
Huawei MateBook Pro виконаний у сіро-блакитному корпусі з матовим покриттям та отримав лаконічний дизайн із сріблястим логотипом компанії на кришці