Counterpoint: за 6 років з ринку пішли майже 500 брендів смартфонів

LG Wing

 

Аналітична компанія Counterpoint провела дослідження в якому з’ясувала скільки брендів смартфонів пішли з ринку за останні 6 років. Як виявилося, кількість досить велика – близько двох третин.

 

На піку розвитку в 2017 році, на світовому ринку налічувалося понад 700 брендів смартфонів. Це саме активні виробники, які фіксували свої продажі. Сьогодні їх залишилося менше ніж 250.

 

Причин цьому кілька: і економічна криза, і перехід на 5G, і висока конкуренція, і триваліші цикли заміни, і відставання від великих гравців у дослідженнях, розробках і маркетингу.

 

Зникали здебільшого невеликі локальні компанії – кількість глобальних брендів залишається здебільшого стабільною.

 

За прогнозами аналітиків, у майбутньому кількість брендів смартфонів продовжуватиме скорочуватися. І що логічно, великі світові бренди зможуть найкраще адаптуватися до всіх макроекономічних перешкод і технологічних переходів.


Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Кращі спортивні смарт-годинники в 2025 році Honor Watch 4 Pro

Порівняємо трьох цікавих представників спортивного класу смарт-годинників — Samsung Galaxy Watch 7 Ultra, Garmin Instinct 3 та Amazfit T-Rex 3 Pro. Рекомендації щодо вибору цих спортивних смарт-годинників – який для кого.


Топ ігрових клавіатур – рейтинг флагманів механічного геймінгу Razer Huntsman V2

У цьому огляді ми розглянемо чотири преміальні механічні клавіатури, які позиціонуються Asus, Razer, Logitech та SteelSeries як флагманські моделі


НовиниNews
| 16.03
У Steam з’являться Андроїд-ігри  
Steam

Valve орієнтує нову можливість насамперед на студії, що працюють над VR-проектами для Android

| 13.05
OpenAI представила GPT-5.1 – додано варіанти відповіді швидкий або розумний  
ChatGPT Plus

OpenAI додала в Chat GPT самостійно вибираючий режим Auto, яке відгалуження застосувати до кожного запиту