За перший тиждень гру Final Fantasy XVI купили 3 млн разів. І це тільки на PlayStation 5

Final Fantasy XVI

 

Компанія Square Enix поділилася успіхами Final Fantasy XVI. Представниками компанії заявлено, що тираж гри досяг 3 мільйонів копій, тобто за тиждень із моменту релізу. Final Fantasy XVI є ексклюзивом консолі Sony PlayStation 5.

 

Гру тепло зустріли критики та гравці. Нова частина легендарної серії стала більш епічною та похмурою. У ній менше рольових елементів, але є чудові динамічні бої. Розробники озвучують можливість появи Final Fantasy XVI на ПК у майбутньому, але дата поки що не визначена.

 

 

Серед ексклюзивних ігор Sony найуспішніший старт та найкращі продажі показав екшен God Of War Ragnarok, який розійшовся тиражем у 5,1 мільйона копій за перший тиждень. Але це стосується двох консолей – PlayStation 4 та PlayStation 5.


Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Кращі спортивні смарт-годинники в 2025 році Honor Watch 4 Pro

Порівняємо трьох цікавих представників спортивного класу смарт-годинників — Samsung Galaxy Watch 7 Ultra, Garmin Instinct 3 та Amazfit T-Rex 3 Pro. Рекомендації щодо вибору цих спортивних смарт-годинників – який для кого.


Топ ігрових клавіатур – рейтинг флагманів механічного геймінгу Razer Huntsman V2

У цьому огляді ми розглянемо чотири преміальні механічні клавіатури, які позиціонуються Asus, Razer, Logitech та SteelSeries як флагманські моделі


НовиниNews
| 13.05
OpenAI представила GPT-5.1 – додано варіанти відповіді швидкий або розумний  
ChatGPT Plus

OpenAI додала в Chat GPT самостійно вибираючий режим Auto, яке відгалуження застосувати до кожного запиту

| 10.18
Дослідження: 70% підлітків в Україні використовують ШІ   
tablets lifestyle education children

В умовах повномасштабної війни українці зберігають високу онлайн-активність: 97% мають доступ до інтернету, а 92% користуються ним щодня.